Ja ik ook Honda, ben mijn plas aan het ophouden tot 15.00 uur. Best lastig. Maar ik zal er een foto van maken van die testen en hier komen plaatsen.
zie hem zo niet eens eerlijk gezegd vreemd zeg... vindt het raar ik heb geen idee hoe dat komt ook...
Hoi Floortje, ja ik moet kijken of ik hem zal vinden dan met de action. Ben al begonnen dus iedere dag testen alleen de action geeft bij mij nu een vage streep terwijl die andere test best al donker is.
de ene test is gevoeliger dan de andere test. Die van z&k kunnen bijvoorbeeld een gevoeligheid hebben van 20 mlu/L terwijl die van de action bijv 30 is. Geen idee of juiste getallen is en of deze testen beide een andere gevoeligheid hebben, maar het kan wel een logische verklaring zijn.
Vreemd he Honda, is een heel licht streepje mag geen naam hebben. Is goed ik zal na 15.00 uur wanneer ik de testen heb gedaan een foto ervan maken en hier plaatsen van beiden merken.
Aha dat kan wel een logische verklaring zijn inderdaad. Ben benieuwd wanneer de action dan positief zal zijn.
Ik had bij de action altijd een duidelijke knaller en ervoor lichte strepen. Terwijl ik bij de zwanger en kids al op dag acht een duidelijke, tegen positieve test aan zat, maar pas op dag 28 de daadwerkelijke eisprong had.. De ene is wat gevoeliger dan de andere... Ook per vrouw verschillend.. Het beste is om het met een soort per cyclus bij te houden.. Succes!!! En vergeet niet , met jou AC voorgeschiedenis kan het een tijd duren voordat je de eisprong krigt
Hoi Moonlight, ik maak die paar van zwanger & kids nog op en dan ga ik verder met de action. Daar heb ik er een boel van en inderdaad en boel van gehaald eigenlijk vanwege met mijn ac voorgeschiedenis kan het een tijdje duren.. daarom Denk dat ik om 14.00 uur ga testen want moet gewoon naar de w.c. en een uurtje verschil zal niet veel uitmaken lijkt mij. Daarna weer lekker drinken Vanaf 12.00 uur niet gedronken en niet naar de w.c. geweest.
Het is stukken lichter die z&k, en die van action mag geen naam hebben zo licht. Zal de foto's er zo op plaatsen want die van z&k moet nog wat verder drogen, is nog roze. Ik maak wel foto alvast van die action.
Gewoon die van de action proberen idd. Voor hetzelfde geld werken ze bij jou heel goed. Welke test je fijn vindt, is een kwestie van uitproberen en verschilt ook heel erg per persoon.
Ik vind mijn ei ook niet met de action testen, wel een iets donkerde test gehad en ga er vanuit dat het rond die periode dag geweest moet zijn. Ik stop überhaupt met testen omdat ik er knetter gek van word. Ik zou maar 1 keer per dag testen als ik jou was, het is niet alleen jammer geld maar het heeft ook geen nut. Pas als hij echt donker is eventueel 2 keer per dag een testje wagen.
Allerliefste zograagnog1...Ik bedoelde beginnen met ovu's NA je ontrekkingsbloeding...En dan gewoon 1 per dag,en pas bij bijna positief 2 per dag!Wat je nu doet heeft nergens nut voor schat...En begin niet met die action testen,dat hebben al meerdere personen tegen je gezegd de afgelopen periode,hou het alsjeblieft bij de z&k...Vind het erg lastig om je op deze manier advies te blijven geven,want ik heb het gevoel,dat wat ik ook zeg,het gewoon niet aankomt.Ik vind je nog steeds lief hoorMaar stop per direct met die rottesten,wacht je ontrekkingsbloeding af en begin dan daarna op dag 10 met je eerste Ovutest...ok?
Maar dat is het probleem Pipo ik lijk mijn onttrekkingsbloeding niet te krijgen? Dus dacht ik begin alvast met ovu testen? Maar niet goed dus?
Ik zou ook verder gaan met de testen van de action als ik jou was. Die anderen reageren erg gevoelig en moeten een behoorlijk stuk donkerder worden om positief te zijn. Hierdoor zou je per ongeluk vals positief kunnen testen.
Ja die reageren bij mij in ieder geval erg gevoelig. Dus doorgaan met de ovu's van de action...? Daar heb ik er een heleboel van gekocht, ga ik echt opmaken in ieder geval.
Je moet het zelf weten,maar ik zou eerst m'n ontrekkingsbloeding,en daarna ook eerst m'n menstruatie afwachten,je maakt jezelf helemaal gek zo...En om maar weer op die actiën Ovu's terug te komen,de meesten hebben daar slechte ervaringen mee,omdat hij bij lang niet iedereen positief wordt...maar dit weet je allemaal al...ik snap dan ook niet dat je die gekocht hebt.Ga verder met die zwanger en kids,daar hebben veel meer mensen positieve ervaringen mee,en worden echt knalpositief(donkerder dan controlestreep bij verreweg de meesten)Ik zou die ovu s van de action proberen terug te brengen.
nu zijn ze dus beide weer lichter zoals het zie ?? vreemd hoor maar je kan ze beter pas vanaf dag 10 gebruiken ongeveer na je menstruatie anders maak je je zelf gek...