Omdat ik testerig ben met ovu's begonnen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Zograagnog1, Dec 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Heb je een pb gestuurd ;)

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Dank je wel.Het is inderdaad heel erg spannend.

Zograagnog1,ik kan je even niet meer volgen.Dat die bloedtest negatief is,dat wist je al.Wat is er veranderd?

3. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Ja Girl ik stop ermee. Heb de afspraken afgebeld. Ik wil het zelf niet, heb me laten overhalen door mijn man. Onze relatie is eigenlijk helemaal niet goed, hij zal wel gedacht hebben dat een kindje de relatie kan redden...

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    In dat geval zou ik ook stoppen. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen.

5. Zograagnog1

Dat ik mijn huwelijk een tweede kans aan het geven was maar dat het niet werkt van binnen Pipo... en een kind is geen oplossing.

6. Zograagnog1

Hoi Minimuis, daarom.
    Of we eruit gaan komen weet ik niet, denk het niet.

7. Zograagnog1

Ik ga jullie verlaten, iedereen heel vruchtbare dagen en snel zwanger worden.

Groetjes.

8. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    ach jeetje toch zonde wel hoor :(
    maar ik snap het wel alles moet goed en stabiel zijn... voor een nieuwe kindje en bij twijfel komt dat niet goed sterkte wijffie:)

9. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Meid,ik begrijp echt niets van je soms...Maar dat maakt niet uit,als je jezelf maar begrijpt;)Heel veel sterkte en succes met alles.
    Ik kan het niet laten...Tot volgende maand?:D
    Ook dan vind ik je nog steeds lief:p

10. truus81

truus81 Bekend lid

Sep 22, 2014
    778
    0
    0
    Jeetje....
    Doe jezelf iig een lol. En start nu na deze ingeving van een uur nu niet weer met de pil! Want als je over een paar dagen weer wat anders wilt dan heb je de boel nog verder verstoord. Stop gewoon 3 mndn met de pil kijk wat je lijf zelf gaat doen. Laat je afspraak staan bij de gyna staan in januari. Als je dan nog steeds niet wilt dan kun je hem ook nog 2 dgn van te voren afbellen.
    Je beslist zoveel allemaal adhoc zonder het de tijd te geven om te bezinken met als gevolg dat je over 2 weken weer iets anders besluit. Ik zou zeggen je kiest helemaal niks, je doet niks en je geeft jezelf de tijd tot eind januari zeker om dan te kiezen. En ondertussen bindt hij maar een condoom om, want als het zo n crisis is zal de hoeveelheid seks ook wel meevallen.

Share This Page