Big Girl You Are Beautiful...GRRR Mannen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Vincel, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vincel

Vincel Niet meer actief

Nou, de titel verklapt het al een beetje.

mijn man zingt de hele dat het lied van Mika "Big Girl You Are Beautiful".

Ik kan er aan de ene kant wel om lachen, maar aan de andere kant irriteer ik me er ook aan...

Ik voel me vaak zo opgeblazen, wagel iets vanwege pijnlijke heupen en onderrug en dan gaat die schat van me dat zingen....De hele dag!

GRRRR hihi...Mijn man zegt dat het goed bedoeld is dat hij het zingt en dat hij me mooi vind zoals ik zwanger ben, maar ja....mijn gevoel zegt wel eens wat anders.

mannen...toch een slag apart hoor.

liefs Maaike

2. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    wow, zingt je man dat je beautiful bent? lucky girl!

3. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ah is toch schattig of zeg ik dit omdat ik nu niet meer zwanger ben haha. Mijn hormonen hebben zich weer hersteld.
    Hij zegt dat hij je mooi vindt. Hij liegt heus niet tegen je. Ik vind het wel lief. But who am I! Als het echt niet leuk vind zeg je het toch tegen hem.

4. Vincel

Vincel Niet meer actief

het voelt ook dubbel, ik vind het lief heus, maar omdat ik me niet altijd lekker voel door de pijn in mijn heupen e.d. tja dan kun je je zo anders voelen.

liefs Maaike

5. Aura

Aura Niet meer actief

Hahaha, ik ben dan niet zwanger maar mijn man zingt het ook voor mij.... ben woestig bezig met SB en dan komt hij thuis uit zijn werk :''Big Girl You are beautifull" Tja en bedankt he hahaha... Hij houdt nou eenmaal van volle vrouwen (hopelijk houd hij ook nog van mij na SB hahah ;) ).

Ik vind het wel heel lief van je man, mischien zijn manier om te laten blijken hoe mooi hij je vind. En als je je er rot door voelt, gewoon zeggen of een leuk liedje terug voor hem zingen ;)

6. augustus

augustus Niet meer actief

Haha mijn mannetje deed dat ook. En noemde me dikkie. Maar de rollen zijn weer omgedraaid nu. Vind ie ook niet zo leuk als ik heel lief vraag "dikkie wil je wat drinken halen " hihi

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier word ik al eend (omdat ik waggel en sjans had met zo'n beest ) watermeloen (ivm zeer bolle buik) en surprise-ei ( omdat we niet weten wat het wordt ) genoemd !
    ik ga er vanuit dat hij dit lief bedoeld anders werk ik hem persoonlijk achter het stuckwerk ha ha ha
    en ik moet zeggen ik zing het liedje nu zelf ook veel omdat ik me zo ook voel ; BIG en Beautiful !

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik denk dat het écht lief bedoeld is hoor! Maar kan me voorstellen dat jij dat soms anders beleeft.

Mijn vader noemde mijn moeder tijdens haar eerste zwangerschap 'bolle' en sindsdien is dat zijn koosnaampje voor mijn moeder. Mijn moeder vat het ook liefkozend op dusss....Wel schattig vind ik dat!

9. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Zong mijn man maar eens een mooi lied voor mij... Met een harpje en vleugeltjes ofzo...

Maar goed, ik kan me voorstellen dat het je een beetje begint te irriteren, zeg het gewoon tegen hem dat je er niet altijd op zit te wachten of ga ''i don't need a man'' (PCD) ofzo er tegenin zingen.. :)
    Flientje

10. Niet meer actief

Ik zou het nu met mijn hormonen ook niet zo leuk vinden hoor hahaha
    die van mij zegt altijd als ik zit te zeuren dat ik dik ben, je bent niet dik je bent zwanger! haha vind ik dan wel weer lief:)

11. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    die van mij is ook erg talentvol in precies het verkeerde te zeggen. En als ik dan boos word zegt hij van nou wat ben je weer gezellig ik maak er tenminste nog een grapje over. Heb hem vanmiddag even de situatie voorgespiegeld als hij degene zou zijn die in een paar maanden tijd zoveel dikker zou zijn opgezwollen voeten en benen zou krijgen niks meer zou passen en zich helemaal log en oncharmant zou voelen. Wat hij dan zou doen als ik daar de hele tijd grapjes over zou maken.. Toen wist hij niet zo goed wat hij moest zeggen...

12. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Vind het lied wel grappig, niet echt super ofzo.

En aaargh meiden wees blij met jullie vriendjes, die op volle vrouwen vallen! :D Da's toch geweldig? Ik had altijd alleen maar vriendjes die altijd op slank vielen, maar mij "toch wel lief" vonden! Dat vond ik altijd zo erg, brrr!

13. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

14. Vincel

Vincel Niet meer actief

ja die borsten vind mijn man ook geweldig haha...

15. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Surprise-ei! :)

Maar euh, kan me er iets bij voorstellen als een je man dat de hele dag zingt voor je. Ik zou z'n mond dichtplakken met duck-tape.

Deel Deze Pagina