Bij het toppiv babyuitzet zitten met name nog zwangere mama's maar ik vraag me nu af of de maten in de z8 newborn collectie kloppen en hier zitten vast de ervaringsdeskundigen Ik heb een heel leuk setje maatje 50 maar ik vind het echt erg groot ogen, vooral als ik ook kijk naar de pakjes van mijn dochter. iemand ervaring met vooral dan maat 50? of een foto? en de maat 56 uit de reguliere collectie is dat 56 of meer richting 62?
Ik heb laatst een pakje van z8 newborn gekocht via marktplaats, maat 56 en mijn dochter heeft nu maat 56/62 en kan dat pakje voorlopig echt nog wel aan. Het valt dus echt wel ruim en ik denk dat maat 50 te vergelijken is met maat 56. Ik kan proberen om een foto te maken van onze dochter die het setje aan heeft. Maar ik weet niet of ik dat morgen al red.
Ik vind het ook redelijk ruim vallen, lange mouwen ook. Maar misschien heeft mijn dochter gewoon korte armen haha! Ik vind maat 50 van Prenatal kleding wel ongeveer een goede gemiddelde maat 50. Misschien heb je daar wat van en kun je even vergelijken. Ik vind wel dat veel kleding van z8 van stretchstof is, dat valt wel mooi ook al is het ietsjes te groot. Sluit goed aan.
Wat ik zelf doe als ik twijfel tussen 2 maten: koop de grootste, dan kun je die altijd nog iets laten krimpen in de droger. Scheelt snel een maatje als het er uit komt vind ik.
Mijn ukkie heeft van de h.ema soms al maat 68, maar van z8 maat 62 en dat valt nog ruim zat (jurkjes). Ik vind het dus ook ruim vallen (en h.ema valt dan weer klein als je het mij vraagt)
Ok, ik had en prachtig eerste pakje maat 50 maar idd die lange mouwen waren mij ook opgevallen. Neem voor de zekerheid ook maar een 50 van prenatal mee
Heb zelf veel van z8 gekocht en het valt inderdaad erg ruim! Ook de mouwen zijn erg lang, maar ach die rol ik dan een paar X om! Echter wel mooi spul en mooie kwaliteit!
Valt inderdaad ietsje ruimer, met een 8 ponder was dat wel fijn Nu heeft hij z'n winterjas van z8 maat 74, deze pas kwa lijf super maar inderdaad van die super lange mouwen..