maxi-cosi hoe lang? en in Twingo?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Gepe, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gepe

Gepe Lid

1 dec 2010
    72
    0
    0
    MIjn zoon is nu 15 maanden en zit nog steeds in de maxi-cosi? hij is 10,5 kilo! hoofd word nog voldoende ondersteund maar ronding van het hoofdje ga je nu iets over de rand zien! dus nu maar autostoel!! Hebben jullie het ook zo lang gebruikt? Ik rij in een Twingo en als je de gordel achter langs haalt moet je de maxi-cosi iets omhoog doen anders lijkt de gordel te krap!Daarna als druk ik hem goed naar achteren!!Hebben meerdere dit ??En heb al die tijd toch niet onveilig gereden? Het oogt wel normaal maar las pas een iets over twingo,s en krappe gordels en onveilige situatie,s! Heb hem wel op de voorstoel !!

2. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Ik heb ook een Twingo en de Maxi-Cosi (Cabriofix) past prima op de passagiersstoel. Geen problemen met de gordel. Mijn dochter past er nog goed in, maar over niet al te lange tijd gaan we een Axiss kopen. Die komt ook voorin, maar we gaan eerst passen hoe de gordel daarbij zit.

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Verplaatst naar 'Verzorging en veiligheid'.

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Nee, mijn dochters hebben er in gezeten tot een maand of 9-10. Toen werden ze te zwaar en waren ze de maxi-cosi zat. In de autostoel konden ze al prima zitten.

Deel Deze Pagina