Hoi ladies, Ik slaap 's nachts zooo slecht omdat ik door bekkenpijn mijn linkerhelft moeilijk kan bewegen en door pijn in mijn rechterzij/rug ook niet de andere kant kan opdraaien. Ik had ooit ergens wat gelezen over een matje of iets dergelijks dat je onder je kan leggen om makkelijker te draaien. Wie weet daar meer over en hoe werkt dat?? Bedankt alvast
Als je zo'n matje uit je kraampakket onder je neerlegt, dan schuif je makkelijker, omdat dat glad is aan de onderkant.
Lees ook even mee! Draaien is hier echt een hel 's nachts..en aangezien ik nogal graag draai! Wacht op de gouden tip
Ik heb er ook erge last van, ik word standaard dus wakker om mij om te draaien! Nu heb ik uitgevonden dat als je via je buik draait het een stuk makkelijker en minder gevoelig is dan als je via je rug draait misschien kunnen jullie hier iets mee liefs Es
hier BI en ichias! wat een hel! maar goed als ik dus in bed ga liggen lig ik eerst op me rug om me lichaam ff tot "rust" te laten komen en ff te ontspannen, dan als ik langzaam in slaap val dan trek ik me via me bed (ijzeren hoofdeinde) op me zij haha ... het is echt geen gezicht maar werkt perfect! ook help ik me op die manier een beetje uit bed want alles wat ik doe doet zeer ... hoop dat je er iets aan heb
Er bestaan van die speciale glijmatjes en kun je volgens mij bij een thuiszorgwinkel krijgen. Deze zijn wel erg prijzig, en eenmaal in bed is het het beste om het er ook weer onder je uit te halen, ze zweten nogal (of leg er een dubbelgevouwen laken op) Ik weet alleen niet hoe die dingen heten, maar we gebruiken ze in het verzorgingshuis.
ik heb vanaf halverwege met het voedingskussen tussen mijn knieën geslapen. dat hielp voor mijn bekkenpijn. Als ik uit bed stapte, ging ik eerst op mijn zij liggen en drukte ik mij dan op. van een hulpmiddel om makkelijker te draaien heb ik niet gehoord.
Tot je buik in de weg komt te zitten, en je halverwege het draaien bedenkt "Waar ben ik nou eigenlijk mee bezig" omdat je op je knieen moet om te kunnen draaien. Haha ik ben nu 36 weken en maak nogal eens de inschattingsfout; langs mn buik of langs mn rug? Wat bij mij enigzins helpt is mn knieen bij elkaar houden met draaien, dus benen tegen elkaar drukken en dan draaien. Ook ik trek me aan mn hoofdeind op mn zij en duw me dan vanaf daar omhoog. Voelt steeds meer als een walvis-ervaring...
Suusjeuh: heb het tijdens de vorige zwangerschap ook zo gedaan tot het einde op een gegeven moment doe je een beetje op je knieen leunen!Ik lig nu ook niet op mijn buik tijdens het draaien houd hem omhoog, want vlak draaien gaat al niet meer daat is de buik al veels te groot voor liefs Es
Een hoop die er last van hebben... ik ga het vannacht maar uitproberen, omrollen via de buik haha. Slaap lekker strakjes!