ik moet even me hart luchten

Discussion in 'Zwangerschap' started by floorfilla, Apr 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. floorfilla

floorfilla Actief lid

Feb 27, 2007
    154
    0
    0
    hallo dames,

ik moet even wat van me afzeiken hoor,

Ik ben zo stront ziek van me schoon familie en het gecontroleerde bemoeizuchtig heid,het hangt me de stort uit.
    ik loop al vanaf 2007 tegen me vriend te smeken dat ik absoluut niet meer op vakantie wil met zijn familie,zijn moeder zegt jij bent gezond kan jij dit en dat wel doen,maar ja zij wou ons mee hebben dan doe ik niks,oh nee dat kan madam niet hebben en laat het me ook wel weten met haar gezeik.
    maar nu heeft ze weer zonder ons toestemming weer vakantie geboekt,omdat wij dit jaar niet gaan omdat ons huisje van buiten nodig geverfd moet worden.
    dus wij zijn min of meer verplicht om op vakantie met haar te gaan,en ik zit nu al zo te smeken tegen me vriend,maar hij wil graag hij denkt weer aan GRATIS vakantie,ik heb hem van de week goed duidelijk gemaakt dat hij meer in mij moet verplaatsen en dat hij bij elke vakantie loopt te zeggen dat dit de laatste keer is.
    ik ben zooooo pissed.
    en nu heeft me schoon moeder altijd wel wat,ze lijkt aan maudhousen bij proxy of andersom dat soort mensen geniet van aandacht van de dokters.
    en heeft ze nog een zoon thuis wonen waar ook zogenaamd van alles mankeert en die hier om de have klap bij ons wil eten,
    mijn vriend vind het ook niet meer leuk en heeft al tegen hem gezegd dat er genoeg afhaal mogelijk heden zijn in de buurt of gebruik paar handen of ga een keer bij je zus eten.
    gister kreeg we gelijk telefoon waar we waren(niet thuis in ieder geval) want ja die luie donder wou weer bij ons eten,het ging dus niet door want we waren niet.
    werd ik van morgen ineens gebeld door mijn vriend zijn oudste zus waar wij maandag en dinsdag waren,ik dacht echt verdomme wonen we op ons zelf 2 prachtige kinderen 3de opkomst en we hebben geen eens prive leven het moet niet gekker worden.
    maar ik heb gezegt dat het hun niks aan ging,
    ze vroeg waarom wij onze tel niet opnamen,ik zei hij heeft mij niet gebeld(was ook zo)
    toen legde ze de hoorn er op,kut lui ook altijd.
    ik heb het idee dat ze alle schuld op mij proberen af te schuiven.
    ik wordt er strond ziek van die geouwhoer,ik ga ik aan onder door
    ik pak binnen kort mijn spullen en ga weg,heb het zo gehad.

sorry voor het lange verhaal maar het zit me echt tot hier

2. sweetangel1984

May 18, 2008
    42
    0
    0
    Den Bosch
    Sterkte ermee meid. doe rustig aan veel gestrest is niet goed voor je zelf en voor je zwangerschap.
    Niet iedereen heeft een goede band met hun schoon familie. Ik denk dat jullie dit samen moeten oplossen. Gewoon aan tafel zitten en praten, samen met je schoonfamilie ook. Jezelf gewoon uiten meid.succes

3. masu

masu VIP lid

Jan 5, 2010
    7,185
    0
    0
    Brabant
    Ik kan er niet veel zinnigs op zeggen. Je vertelt nogal een onsamenhangend verhaal, dus waarschijnlijk ben je echt enorm gefrustreerd.
    Het is nou eenmaal je schoonfamilie, probeer te praten en tot een oplossing te komen.
    Je schoonfamilie heeft waarschijnlijk niks in de gaten, dus misschien is het tijd om duidelijk aan te geven hoe jij erover denkt?

4. Birgitte

Birgitte Bekend lid

Jul 13, 2010
    792
    0
    16
    Laat je vriend lekker alleen met zijn moeder op vakantie gaan. Heb jij een paar weken rust met je kinderen en kun je gezellig dingen doen. Het is zijn moeder dus leg de verantwoordelijkheid daar waar hij hoort:) Schoonmoeders... zucht! ik weet er alles van....

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

meid 1 tip laat het stukje wat je nu heb geschreven aan je vriend lezen! mischien heel hard maar dat komt meestal wel aan.

en anders laat het escaleren! dan maar even ruzie maar dan is meestal de lucht geklaart.

hier hebben we tot 3x toe maanden geen contact gehad omdat ze constand op de stoep stonden zich overal mee bemoeiden.
    maar het heeft wel geholpen ze laten ons nu eindelijk ons eigen leven leiden.

6. floorfilla

floorfilla Actief lid

Feb 27, 2007
    154
    0
    0
    dat werkt niet bij die domme trut,
    ik zit ook al erg tegen op want moeder dag komt er ook weer aan,
    en madam die eist een kado,want zij vindt dat ze het wel verdiend heeft,gewoon belachelijk.
    en eindleijk krijg ik me zin we gaan niet meer op vakantie,heb al paar dagen echt alleen maar lopen zeiken.
    en wat ik het verteld heb over de boze telefoon van me schoon zus ziet me vriend nu eindelijk in wat het met me doet,he he heeft wel 5 jaar geduurd

Share This Page