maar hebben jullie die zak er nog in zitten? Of kan ik ook een deken over haar beentjes leggen? Ze is nu 8 maanden. Die zak is zo groot, ze verdwijnt er helemaal in. In de bak van de wagen past ze niet meer in, maar in deze buggy lijkt ze zo klein opeens. Net of ze er nog te klein voor is.
ik heb wel een voetenzak gekocht voor in de buggy maar inderdaad het is geen gezicht met z'n kleintje. daarom heb ik er geen voetenzak in zitten meer en gaat ze er gewoon zo in. het is nu ook niet meer erg koud dus met een broekje, sokjes en eventueel slofjes/schoentjes hoeft de kleine geen kou te lijden
Ik zou gewoon lekker de zak er nog even in doen. Tenminste hier is het best fris vind ik. En je kleine meid is natuurlijk nog helemaal gewend aan de geborgenheid van de reiswieg, dat was altijd lekker uit de wind en lekker onder een dekentje. Maar als het van dat weer als van het weekend is dan zou ik de zak eruit halen . Een deken kan natuurlijk ook, er zijn ook mensne die altijd een deken gebruiken en geen zak hebben voor de kinderwagen/maxi-cosi.
wij hebben een voetenzak bij de wagen...daarvan hebben wij nu alleen nog de onderkant ( fleece) erop liggen...maar als het weer wat kouder gaat worden gaat de bovenkant er ook weer op hoor...Teun had vandaag ook weer giga koude voetjes.... Maar ja ken je gevoel na het ombouwen is hij/zij niet te klein ervoor...wij hebben met 4mnd omgebouwd toen kon Teun er niet meer in.....wel hebben we nog lekker het voet gedeelte omhoog dus hij ligt relaxd
Siem zit in het buggy-stel sinds hij 6 maanden is, met voetenzak. Lekker warm!. Maar sinds afgelopen weekend zonder voetenzak hoor. Nog wel zijn winterjasje, maar hij zweette die zak uit. Vandaag vond ik de wind erg fris, dus toen heb ik nog wel een dun wieg-dekentje om zijn beentjes gedaan.
Ik vind het best koud als ze helemaal niets op zich heeft. Ik heb gisteren de zak erin gedaan, maar die van ons kun je maar aan 1 kant openritsen. Ik kan hem wel omslaan. Van het weekend wordt het hier 22 graden, dan heb ik hem toch niet meer nodig denk ik
Het ligt een beetje aan het weer, afgelopen weekend had ik hem eruit gehaald, ze zweette zich rot. Maar gisteren was het weer best koud, vooral die wind, dus heb ze voetenzak er weer ingedaan. Die kleintjes liggen toch stil en jij bent in beweging.