omdraaien in slaapzak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sdeterink, 1 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sdeterink

sdeterink Actief lid

4 apr 2008
    136
    0
    0
    Overijssel
    Ons zoontje kan zich sinds gisteren omdraaien van zijn rug op zijn buik. Het lukt alleen niet om terug te draaien. Nu doet hij dit op elk vlak oppervlak waar hij op ligt. Dus ook in bed.
    Nou heb ik een keer gehoord dat kinderen in de slaapzak niet om kunnen draaien. Klopt dat? Dan kunnen we dat een keer uitproberen. Die grappenmaker valt anders haast niet in slaap. Omdat hij zich elke keer omdraait.:D Onze kleine acrobaat.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat heeft hier even geholpen tegen het draaien idd. Maar niet zo lang, een week of twee weken, zoiets. Toen had ze ook door hoe ze met slaapzak en al kon draaien.
    't Is hier een tijdje intensief geweest (en soms nog, nu met die hitte ook weer) om 'r weer terug te draaien. ZE draait namelijk nog steeds niet van buik naar rug :( Maar inmiddels snapt ze ook (weer) hoe ze op haar buik moet slapen: als ze al spelend in bed draait, gaat ze vaak wel op haar buik slapen.

3. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Hier heeft het ook 2 weekjes gewerkt in de slaapzak, maar sinds 2 dagen heeft ze dat nu ook door...
    Ik kan niet wachten op de dag dat ze kan terugdraaien.

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Mijn zoontje draaide vanaf dag 1 dat hij het kon met slaapzak en al.... helaas!

5. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Met zak aan draaien in bed gaat prima ;)
    Je vindt ze op de meest rare manieren terug in bed.
    Succes!

6. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    ook hier een kleine, die heel haar bedje doorschuift en die op de meest rare manieren in bed ligt, ondanks de slaapzak....

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Met slaapzak draaien deed mijn zoontje juist haha..
    Na 2/3 weken doorbijten had hij door hoe hij terug kon draaien EN dattie op zijn buik ook lekker kon slapen.
    Nu slaapt hij alleen nog maar op zijn buikje.
    Dus tis echt even doorbijten.
    Wij gingen geregelt terug om hem terug te draaien en na 2 weken waren we dat zat (ook de hele nacht steeds) en hebben hem laten gaan als hij alleen aan t jengelen was.
    En toen had hij t opeens zelf door.

8. sdeterink

sdeterink Actief lid

4 apr 2008
    136
    0
    0
    Overijssel
    Dan hoeven we hem dus nog niet in de slaapzak te doen.
    We wachten rustig af. Ik hoop dat hij binnenkort doorkrijgt hoe hij door moet draaien. Afwachten maar.
    Bedankt voor de reacties.

9. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Mijn dochter draait wel gewoon met slaapzak, maar dan gaat ze gewoon op haar buik slapen :)

10. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Die van mij ook. Het is dan net zo'n rupsje in een cocon... Ha ha ha! Ze vindt het heerlijk slapen op haar buik!

11. sung

sung Actief lid

19 okt 2007
    169
    0
    0
    rotterdam
    Hier ook hoor. Hij draait alle kanten op met zijn slaapzak, geen probleem.

Deel Deze Pagina