Ons zoontje kan zich sinds gisteren omdraaien van zijn rug op zijn buik. Het lukt alleen niet om terug te draaien. Nu doet hij dit op elk vlak oppervlak waar hij op ligt. Dus ook in bed. Nou heb ik een keer gehoord dat kinderen in de slaapzak niet om kunnen draaien. Klopt dat? Dan kunnen we dat een keer uitproberen. Die grappenmaker valt anders haast niet in slaap. Omdat hij zich elke keer omdraait. Onze kleine acrobaat.
Dat heeft hier even geholpen tegen het draaien idd. Maar niet zo lang, een week of twee weken, zoiets. Toen had ze ook door hoe ze met slaapzak en al kon draaien. 't Is hier een tijdje intensief geweest (en soms nog, nu met die hitte ook weer) om 'r weer terug te draaien. ZE draait namelijk nog steeds niet van buik naar rug Maar inmiddels snapt ze ook (weer) hoe ze op haar buik moet slapen: als ze al spelend in bed draait, gaat ze vaak wel op haar buik slapen.
Hier heeft het ook 2 weekjes gewerkt in de slaapzak, maar sinds 2 dagen heeft ze dat nu ook door... Ik kan niet wachten op de dag dat ze kan terugdraaien.
ook hier een kleine, die heel haar bedje doorschuift en die op de meest rare manieren in bed ligt, ondanks de slaapzak....
Met slaapzak draaien deed mijn zoontje juist haha.. Na 2/3 weken doorbijten had hij door hoe hij terug kon draaien EN dattie op zijn buik ook lekker kon slapen. Nu slaapt hij alleen nog maar op zijn buikje. Dus tis echt even doorbijten. Wij gingen geregelt terug om hem terug te draaien en na 2 weken waren we dat zat (ook de hele nacht steeds) en hebben hem laten gaan als hij alleen aan t jengelen was. En toen had hij t opeens zelf door.
Dan hoeven we hem dus nog niet in de slaapzak te doen. We wachten rustig af. Ik hoop dat hij binnenkort doorkrijgt hoe hij door moet draaien. Afwachten maar. Bedankt voor de reacties.
Die van mij ook. Het is dan net zo'n rupsje in een cocon... Ha ha ha! Ze vindt het heerlijk slapen op haar buik!