alyssa kan nu sinds een maandje van dr rug naar dr buik draaien. ze doet dat meestal via haar linker zij, maar gelukkig ook steeds vaker via dr rechter zij. ze draait alleen nog niet terug. (van buik naar rug) hoelang duurt het ongeveer voordat baby`s van buik naar rug draaien nadat ze van rug naar buik kunnen? (vind het namelijk een beetje lang duren) liefs doris
Heel verschillend denk ik. Lisa draaide met 6 weken al van buik naar rug. Maar van rug naar buik pas met 5 maanden
dorisn, je moet nooit naar andere kinderen kijken wat zij kunnen, want zo vlot als ze zijn met bijvoorbeeld zitten,kruipen of lopen zo langzaam zijn ze straks misschien weer met praten terwijl die van jou misschien wel een kind zou kunnen zijn van brugman (bij wijze van), elk kind heeft zijn eigen ritme, het ene volgt het standaard ritme, het ander is veel te snel, en de ander is weer langzaam maar als ze een jaar of 4 zijn zie je meestaal geen verschil meer dat je kunt zeggen o maar jij was heel snel met omdraaien-kruipen enz.
t gaat me er ook niet om of andere kindjes van haar leeftijd het al wel doen. ik wil graag weten hoelang er ongeveer tussen zit vanaf het naar de buik draaien. tis net of ze niet weet hoe ze het moet doen. ze probeert het heel af en toe een keertje maar daar blijft het bij. liefs doris
volgens mij een paar weken. Maar ze doen het toch op dr eigen tijd en ritme. Mijn jongste dochter draaide met 10 weken al van rug naar buik en terug. daar heeft maar een paar dagen tussen gezeten. Het is bij ieder kind verschillend En hoe meer zo oefent des te sneller kan ze het
Mijn zoontje kan alleen nog maar van buik naar rug. Heb het idee dat dat ook makkelijker is dan van rug naar buik. Volgens mij is er verder geen peil op te trekken hoe vlak na elkaar dat gebeurt. Bij sommige kindjes duurt het maanden en andere kindjes zit er kortere tijd tussen.
Mijn zoontje kan al vanaf maand 3 van zijn rug naar buik maar nog steeds niet terug. Hier duurt het dus al wel even!
mijn dochter draait ook niet, ze ligt wel af en toe op haar zij, dus het kan vast niet lang meer duren...
Jesse kan al ruim 2 maand van de rug op de buik, en nog maar sinds een weekje kan hij sóms weer terug.
Ja volgens mij heeft ie het door! Er wordt ineens sinds vanochtend fanatiek omgerold van buik naar rug en weer terug! Ben benieuwd of dit nu het begin is van rollen door de hele kamer