hallo allemaal misschien een beetje een stomme vraag, maar mijn dochter van 1 kan tot staan komen in de box en probeert dit ook aan de salontafel echter, ze glijd steeds uit op onze gladde vloer antislip sokken helpen niet echt ( tips voor goede ? ) en blote voeten vind ik zo koud op parket. hoe deden jullie dit? bedankt voor evt reacties en tips! Groetjes, Lisa
Wij hebben hetzelfde, en mijn zoontje draagt nu leren slofjes van de Hema. Waren niet zo heel duur, maar hij heeft meer grip en glijdt dus minder vaak weg! Groetjes Anna
Je hebt ook antislip slofjes van Aapies en Oxxy, schijnen ook goed te zijn. Ik heb ze nooit gebruikt, onze dochter stond gewoon op haar blote voeten. We hebben laminaat dat vooral in de winter vrij koud was, maar ze leek er geen last van te hebben. Inmiddels staat ze een stuk steviger en zet ze haar stapjes gewoon met sokken aan.
Wij gebruikten leren slofjes van Aapies. Nu worden die op den duur ook wel glad hoor. Maar het scheelt zeker in het begin behoorlijk. Maar als ik nu naar onze zoon kijk: hij loopt het liefst op blote voeten binnen. En hij zegt dat hij geen last heeft van kou. (Wij hebben tegels zonder vloerverwarming.) Jonge kinderen hebben nog een soort speklaagje onder hun voetjes, misschien dat ze er daarom geen last van hebben?
Gewoon lekker op de blote voeten... Werkt toch t beste en hier ook een koude vloer(laminaat) maar heb nog nooit gemeekt dt hij er echt last van heeft ofzo.. Daarbij is t bijna lente weer en dan heb je ze niet meer nodig
Ja wij deden ook blote voetjes of sokken met nopjes van Bambino. En je kan ook van die 'halve' slofjes kopen bij V&D en H&M. Als de onderkant maar een beetje ruwig is.
dank jullie wel ik ga haar lekker met blote voeten laten oefenen! heel erg bedankt voor jullie reacties!
Leren slofjes, of toch blote voeten. Mn zoontje staat sinds deze week ook aan alle meubels en dan met leren slofjes. Vanavond lukte het hem met blote voetjes ook. We hebben laminaat. Hout is toch niet echt koud?
Hier ook blote pootjes. Als ik iets van sokken aandoe, dan zijn ze binnen een minuut weer uit. D oudste loopt ook graag op blote voeten rond. Maar allebei hebben ze wel warme voeten, ondanks dat de vloer koud voelt.
Leren slofjes, werkt hier prima. Met sokken glijdt ze uit. Blote voetjes kan idd ook maar vond ik van de winter echt te koud.