Hoi, Sinds afgelopen dinsdag weten we dat ik zwanger ben van een tweeling. Een hele schrik natuurlijk, al is het al met al toch een erg leuke verrassing (ben nog aan het bijkomen van de schrik ) Omdat we zo overdonderd waren tijdens de echo heb ik nog een vraagje achteraf. De echoscopist vertelde (als ik me goed herinner) dat het hoogstwaarschijnlijk een 2eiige tweeling is, maar dat de kans ook bestaat dat het een 1eiige is die al heel snel gesplitst is. Op het formulier heeft ie wel geschreven dat er een ....(raar tekentje) sign is waargenomen wat volgens mij wijst op een 2eiige tweeling. Dus ik ben nu een beetje in de war. Kunnen we ervan uitgaan dat het 2eiig is of heb ik het goed begrepen en is dat nog maar af te wachten? Alvast bedankt voor je reactie.
hoi, je kunt nooit zeker weten of het 1 of 2 eiig is nu. Het is inderdaad een vroege splitsing of een 2 eiige tweeling. Gewoon afwachten, het maakt toch ook niet zoveel uit? Goede zwangerschap gewenst! Lees ook eens de info op: http://www.nvog.nl/files/tweeling_en_an ... lingen.pdf Mirjam