Hoi meiden, Wie kan mij helpen met het volgende: Na het stoppen met de pil heb ik 3-kwart jaar een cyclus van 27 dagen gehad maar de laatste keer had ik ineens een cyclus van 36 dagen. Toen ik na die 36 dagen ongi werd (uiteraard tussen 27 dgn en 36 dgn wel zw. test gedaan maar negatief) was dit maar een paar daagjes en lang niet zoveel als tijdens de cyclussen ervoor, wel heb ik ongelofelijk veel ongipijn gehad, nog nooit zo erg. Maar goed, nu ben ik op dag 8 van mn nieuwe cyclus en heb ik voor mn NOD maar weer 36 dagen aangehouden (het kan tenslotte zijn dat ik nu pas aan het ontpillen ben), dus die staat op 20 juni. Nu stond ik vanochtend op en dacht ik mijn opkomende ovulatie te voelen en dat zeurderige gevoel onder in mn buik werd steeds erger. Ik had zoiets van dat kan toch niet zo vroeg maar ik heb er toch maar een matcare ovu-test tegenaan gegooid en ja hoor, positief! Nu is het gekke dat als ik vorige keer gewoon een cyclus van 27 dgn had gehad ik nu ongeveer mn eisprong zou moeten hebben Nu ben ik dus benieuwd of mensen dit herkennen Ook vraag ik me af wat ik nu voor mn NOD aan moet houden, als ik 20 juni aanhou zou dit een lutheale fase van 4 weken zijn, beetje lang lijkt me. Wat zouden jullie aanhouden? Weet iemand überhaupt hoe lang een lutheale fase kan/mag zijn? Hopelijk kan iemand van jullie me helpen! Antwoorden zijn meer dan welkom Liefs.