Na jarenlange pogingen ( 8 jaar) meerdere miskramen, nu in 4de ivf, ben ik radeloos. Ben naar dr Pfeiffer gegaan in DD, wel bekend, en vandaag de labresultaten gehad. Hij schrijft omega3 infuus voor. Wie kan helpen? Moet door n arts of verpleegkundige gedaan worden. Denk niet dat mijn huisarts dit kan/wil doen... Over ca 2 weken een terugplaatsing dus voel heel veel druk... Wie heeft raad? (Ben nieuw op dit forum, vergeef me als ik iets fout doe...)
Dr Pfeiffer kan dit voor je regelen. Bij de andere IVF/ICSI kliniek in DD (kinderwunsch-koe.de) kun je dit infuus krijgen zonder dat je daar patiënt bent. Even daar naartoe bellen en het is zo geregeld. Andere mogelijkheid is een recept regelen (via Pfeiffer) en via thuiszorg laten zetten. Alleen vrees ik dat dit lastig is te regelen is op heel korte termijn.
Hoi Sikki, Dank voor je reactie! Inmiddels een kliniek in Amsterdam gevonden die het kan doen, scheelt een hele rit naar Duitsland. Was laatst met de trein naar DD, terugreis 5 uur over gedaan omdat trein uitviel Hij kan ook mijn bloedcontroles doen en hopelijk opsturen naar DD... vrijdag afspraak, weet ik meer. Alleen nog de zakjes regelen, zal dr Pfeiffer vragen voor het recept. Wat bedoel je met via "thuiszorg laten zetten"? Sorry, echt een leek
hoi Karo fijn dat je een plek hebt gevonden waar ze het infuus kunnen zetten. bij de thuiszorg hebben ze verpleegkundigen die bij je thuis een infuus mogen zetten en ik denk dat de huisarts dat voor je kan regelen.....tip voor een volgende keer. Gaat vast goedkomen! heel veel succes! Groetjes Wanda