Hallo Allemaal, Zal me even kort voorstellen... we zijn nu bijna 3 jaar verder vanaf onze kinderwens. Vanaf 2013 begonnen met iui en overgegaan naar icsi. mijn cyclus ed prima...manlief onverklaard verminderd vruchtbaar +/- 800.000 Eerste behandeling reguliere icsi emmen-groningen tweede behandeling mnc ics emmen-groningen helaas vrijdag nare punctie gehad en lege eicel dus geen terugplaasting......nog 2 te gaan.... ik ben erg op zoek naar ervaringen en tips over dusseldorf omdat ik daar via via goede verhalen over hoor. ben aan het orienteren qua verzekering om een hoger of betere verzekeringspakket te nemen en hoe ik dit moet aanpakken. ook hier kan ik wel wat info van gebruiken. hoop op veel reacties... Groetjes Wanda
Kom kletsen in het DD topic op het MM subforum! Zoveel meiden met goede info over verzekeringen, hoe het daar allemaal gaat en die ook in behandeling zijn. Ik ben er ook onder behandeling geweest, met succes maar ook met het gevoel in vertrouwde handen te zijn.
Hoi Wanda, het heet "icsi in Dusseldorf". Ik heb daar aanstaande donderdag weer een afspraak voor een scratching, dit naar aanleiding van meerdere terugplaatsingen zonder zwangerschap. Wel hebben wij dankzij DD al een meisje rondlopen van nu 15 maanden.