omega vis olie capsules?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ally, 21 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    P.s volgende x niet zo snel er in trappe heh

Eem mens leert van zij fouten!!!!!!!!!!

Ik kijk volgende keer wel uit.
    De bedrag is dinsdag al afgehaald,dat is wel heel snel.
    Ik ga jet maar proberen,het is gelukkig maar 3,90.
    En ik ze ook gelijk afbellen.

Ally

2. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik heb dit ook een keer gehad met een eoa afslankpil hihi

Ook JA gezegd met mijn stomme kop en diezelfde dag werd er ook € 4,99 van mijn rekening afgeschreven. Wanneer ik geen tweede doos wilde ontvangen moest ik dit op tijd doorgeven, dus het "abonnement" opzeggen. Maar ik kon dat bedrijf dus nergens bereiken.. echt heel k*t. Ik ben toen direct naar de bank gegaan om hun rekening nummer te laten blokkeren zodat zij niets meer konden afschrijven. Ieder volgend doosje zou 50 euries zijn! pfff Ik heb hier ook van geleerd en gelukkig nooit meer iets van ze gehoord!

3. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Ik ben zojuist ook gebeld!!! Die kerel aan de lijn, het leek wel een bandje wat ze afspeelde. :) Zo gemaakt en ingestudeerd. Dan heb ik al zoiets van hmmmmm....wegwezen. Als ik iets wil hebben ga ik wel naar de winkel. Ik heb gezegd dat ik het al gebruik(gel*l natuurlijk) en toen vroeg ie aan me welk merk. Euhhhh....een huismerk van de apotheek voegde hij er aan toe? Ja zeg ik zoiets. O maar mevrouw, daar zit maar voor 30 of 40 % aan visolie in en in die van ons 70%! En U krijgt er nog een potje multivitamine gratis bij voor een maand en u hoeft alleen de vzk te betalen van € 3,90. Dat heb ik ook al, zeg ik en daar wou ik het graag bij laten. Hij mekkerde maar door. Dus ik zei tegen hem, welk gedeelte van het woord NEE begrijp je nou niet???!!! Toen heb ik de hoorn er op gegooid. Sukkel....

Groetjes Suus

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben ook gebeld, maar ik slik geen pillen die via de post komen. Heb daar gewoon geen vertrouwen in, dan maar iets duurder uit zijn, dan weet ik iig waar ik aan toe ben. Eet overigens 2x per week vis, dus hoef ze ook niet te slikken.

Als je trouwens pakketjes aan neemt van de postbode die je niet besteld hebt kun je iedere betaling weigeren het is dan een leuk cadeautje, want wat je niet besteld en krijgt is voor niets voor jou. Mocht er toch geld afgeschreven worden door UPC of wat voor bedrijf dan ook, dan kun je dat met een simpel telefoontje naar je bank terug laten boeken

Deel Deze Pagina