Laatst las ik dat iemand als lunch een omelet als wrap at. Lijkt mij heerlijk. Wat is er lekker in en bij?
ik doe vaak spinazie ui tomaat knoflook of zalm rucola... Roomkaas kan ook nog maar dat doe ik zelf dan niet want dat eet ik niet��
Ik vind het helaas niet erg lekker. Dit is echt een van die dingen die ik graag lekkerder zou willen vinden, haha. Maar helaas houd ik gewoon niet zo van overheersende eismaak, de groenten daarentegen wel.
Ik vind ei ook wel lekker maar op bepaalde manieren bereid vind ik de smaak zo overheersend. Cake bijvoorbeeld, vind ik dus echt niet lekker als het duidelijk naar ei smaakt (niet erg natuurlijk, want is toch ongezond). Met gekookt ei bv heb ik dat niet, of omeletreepjes door een maaltijd. Zelfs een gebakken eitje op brood op z'n tijd lukt wel. Moet ook wel want ik eet heel veel vegetarisch en wil zoveel mogelijk afwisselen. Misschien dat er bepaalde manieren zijn om het te verhelpen? Bv. meer eiwit dan geel gebruiken ofzoo? Ik weet wel dat mijn schoonvader altijd omelet bakt met een scheut melk erdoor, alleen waarom, geen idee haha.
Ik maak zelf mayo, doe daar bieslook doorheen, peper, zout, een pepertje,paprikapoeder etc. Dan wat zalm, rucola en rollen maar. Erg lekker en vult goed.
dat recept van de mayo zou ik graag willen. En dat het goed vult is idd de bedoeling, jij gebruikt 2 eieren dan?
dat klinkt goed!! Denk dat dat ook als ontbijt wel goed zou vallen hier bij de kinderen. Ga het eens proberen
Ik maak het vrij vaak om mee te nemen als lunch naar mijn werk. Meestal smeer ik er (pittige) humus op en dan leg ik er plakjes kipfilet of kalkoenfilet bovenop.
Hier is omelet wrap met gekruide kip en rucola favoriet. Omelet bakken van 3 eieren (1 compleet ei, 2x alleen eiwit) Kipfiletreepjes bakken met kipkruiden/fajita kruiden Champignons bakken met peper en zout. Lente ui/bosui snijden. Omelet beleggen met rucola, dan kipreepjes erop, champignons erover, lente ui eroverheen tot slot wat chilisaus. Heerlijk!
Het is niet echt een wrap maar als je wilt kun je hem altijd oprollen. Maar ik bak altijd eerst wat soepgroenten aan. Daaroverheen gooi ik 3 geklutste eieren met kruiden naar keus.
Sla het ook op Ik maak ook wel eens ei muffins: gewoon wat je lekker vindt/in huis hebt in de muffinvormpjes doen (champignons/ui/paprika/ham/zalm/spinazie/tomaat..noem maar op), eimengsel eroverheen gieten en een minuut of 20 in de oven. Zowel koud als warm lekker.