Steeds zie ik op fb de reclame van hm voorbij komen met dit jurkje (of is het een jumpsuit?). Ik wil hem graag bekijken maar ik kan m zelf op de site niet vinden, ik zie wel de maxidress ervan. Wie wil er even mee zoeken?
Ik heb even gekeken onder strandkleding, korte jurken, tunieken en nieuwe artikelen. Hier staat die niet tussen Ik kijk nog even verder
Ik kan hem ook niet vinden. Wel heel raar als ze adverteren met een jurkje dat (nog) niet (meer) op de website staat.
Onvindbaar inderdaad.. ik heb dat vaker met de reclames die ik van H&M op Facebook krijg trouwens. Denk je: LEUK! Maar nee hoor, niet te krijgen.
Ben in de winkel geweest, het is dus een los topje en los broekje, in het echt veeeel minder leuk broekje was in maat xs nog te wijd en topje ook in rare verhouding. Helaas! Bedankt voor het meekijken allemaal!
Zie ik vandaag alsnog het jurkje online komen! In het echt gewoon een soort lang wijd tshirt, maar met een riem/touwtje den ik wel leuk. Ik ga hem iig bestellen voor eventueel naar het stand en op vakantie.