Rare smsen naar vriend

Discussion in 'De lounge' started by Bambi93, Nov 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    Ik schrok gisteren wel even.
    Mijn vriend liet berichten zien die een "vriendin" van ons al een tijdje stuurt. Ik schrok me echt dood. Ik bedoel ze waren echt niet vriendschappelijk!! Echt seksueel getinte smsen. En nee ze heeft ze niet "verkeerd" verstuurt want ze noemt mijn vriend met naam, hell ze heeft het zelfs over 'dat hij met haar ook wel een kindje mag maken zoals mijn dochtertje' :$:$ Ze zegt ook dat K., onze beste vriend, ook liever haar bij mijn vriend zou zien. (is toevallig familie)

Voel met hier best kut bij.. :( Zit al niet heel lekker in mijn vel, heb zeker niet altijd evenveel zin in sex ofzo, dan doet het toch raar als je vriend zo'n voorstellen krijgt. Nu gaat mijn vriend dit weekend samen met dus die K. weg.

Wat heb ik hier een slecht gevoel bij :( Natuurlijk vertrouw ik hem wel, maar tja mannen zijn nu eenmaal zwak als ze hun l*l achterna lopen.

Moet ik die "vriendin"hiermee confronteren? Of onze beste vriend? Mijn vriend stuurt nooit wat terug, was eerlijk, maar het gebeurt toch al van toen ik nog zwanger was.

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Ik haar confronteren en hij zou niet meer met haar weggaan. Pff war erg om zoiets te zien, ik zou helemaal gek worden haha ookal is je vriend onschuldig.

3. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Wat fijn dat je vriend ze liet zien! :)

4. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0
    En hoe reageerde je vriend dan op die berichtjes?

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    Ik vraag me toch af waarom jou partner die smsen nu opeens laat zien terwijl het al langer gaande is, en waarom heeft hij er zelf niets van gezegd lijkt mij simpel, overigens zou ik niet meer kunnen spreken van vriendin:x

6. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Haar confronteren! Kijken wat ze er op te melden heeft.

7. Amare

Amare Niet meer actief

Gaan ze met z'n tweeën weg of meerdere ?

8. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Fijn dat je vriend die smsjes laat zien natuurlijk maar schijnbaar heeft ie haar niet echt duidelijk gemaakt dat ie hier niet van gediend is als dit zich al vanaf je zwangerschap afspeelt. Weet niet of ik daar wel heel vrolijk van zou worden.

9. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Dat is dus al even aan de gang. Hij heeft haar dus ook niet echt grindig afgescheept. Ik zou ook een hartig woordje met haar willen spreken. Vriendin kan je het niet meer noemen.

10. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    Nou euhm ik ben de laatste maanden nog al onzeker geweest En mijn vriend wou niet dat ik drama ging maken (Dat zou ik normaal dus wel doen) Mijn vriend heeft verder ook geen geheimen, mag gewoon in zijn gsm kijken maar ik interesseer mij niet in zijn berichten Ze hebben er al die tijd gewoon in gestaan zonder dat ik ze gezien heb. Hij vertelde dit gisteren omdat ze naar mij een smsje gestuurd had of ze eind van de maand ergens mee naar toe kon.. toen zei mijn vriend dus dat hij dat liever niet had.. met bijbehorende smsen.

11. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Eerlijk gezegd snap ik jou vriend niet zo.... Hij kan toch haar terug smsen dat hij hier niet van gediend is en als ze dat nog n keer doet dat hij het contact verbreekt.
    Sorry hoor, maar overschrijd echt een grens niet acceptabel is.
    En dat hij ook nog met haar een weekend weg gehad, nee, not done!!

Het is niet zo dat alle mannen hun pik achter na lopen, maar ik zou me er echt ongemakkelijk bij voelen als mijn vriend een weekendje weg met vrienden en haar erbij.

12. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    K is onze beste vriend, ken hem al jaaaaaaaaren. Die h**r is zijn nichtje ofzo, die ging vroeger wel eens mee ergens naar toe.. Ze gaan onder hun 3 (K zijn vriendin) ergens naartoe, ik blijf liever bij de kids..

13. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Mijn vermoeden is dat je vriend je ze nu pas laat lezen om zich in te dekken. Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij al die maanden die smsjes zo heel erg vond. Maar goed, dat is maar mijn vermoeden, ik ken hem verder niet.

Je kan haar wel die leuke bijnaam gaan geven maar je vriend is in deze ook geen heilige geweest hoor. Kom op zeg, niet zo naïef, tis al maanden aan de gang! Lekker zwak om te zeggen dat hij geen drama wilde veroorzaken. Één duidelijke smsje naar haar toe waarin had gestaan dat hij hier niet van gediend is was voldoende geweest en had echt geen drama veroorzaakt. Zou eerst maar met hem in gesprek gaan als ik jou was.

14. Pluizje

Pluizje Bekend lid

Oct 31, 2011
    661
    14
    18
    Jammer dat het al langer speelt, maar fijn dat ie het nu wél laat weten! Ik zou Hem duidelijk laten maken dat het afgelopen moet zijn, dat ie hier niet van gediend is. Als ze dan nog niet wilt luisteren zelf de confrontatie aangaan.

15. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Al zo lang aan de gang en nu opeens laten zien? Nooit gestuurd dat hij hier niet van gediend is? Oei dat was minstens flinke bonje hier..

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik weet niet wat ik hier zo van zou denken!
    Succes!

17. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

Feb 11, 2013
    973
    0
    0
    laten we ervanuit gaan dat je vriend eerlijk is geweesten het klopt wat hij zegt

dan snap ik niet dat hij het goed vind dat zij mee gaat aankomend weekend en verderop in de maand niet.

en als die beste vriend het liever ziet dat zij bij jouw vriend is. nou dan zou ik hem al helemaal niet met die 2 op stap sturen.

bedenk wat anders ga een dagje naar de dierentuin of weet ik veel. maar ik zou hier niet mee akkoord gaan

18. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

May 28, 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat een loeder!!!,ijn vriend zou ook niet meer weg mogen en ik zou haar uitnodigen en ter plekke, in bijzijn van vriend confronteren. daarna zou ik haar van t balkon mieteren.

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Waarom poeiert hij haar zelf niet af?

20. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Je vriend komt dus met die smsjes aanzetten, op het moment dat die "vriendin" jou vraagt ergens naartoe te gaan. Bij mij zouden dit alarmbellen betekenen. Ik krijg dan het idee dat hij bang is dat zij juist jou confronteren kan, met bijv berichtjes van hem.

Ik vind het vreemd in ieder geval, maar ik hoop dat ik het bij het verkeerde eind heb.

Share This Page