Waarschijnlijk zijn hier al genoeg topics over, maar moet het even van mij afschrijven.. Wij zitten hier nu midden in de 19 weken sprong, mijn zoon is (gecorrigeerd) nu 17 weken, maar het is al bijna 4 weken aan de gang Snel huilerig, heel slecht slapen overdag, 's nachts bijna elk uur wakker! Waar hij eerst gewoon doorsliep...Overdag neem ik hem in de middag vaak ook bij mij in bed, zodat ik ook even een oog dicht kan doen. En dan lukt het hem opeens om 1,5 uur achter elkaar door te slapen, terwijl als hij in zijn eigen bedje ligt, hij na een halfuur huilend wakker wordt De nachten breken mij nu best wel op (aangezien ik nog werkzoekend ben, en mijn vriend full time werkt, neem ik het merendeel van de nachten op mij).. Hoe lang duurde de 19 weken sprong bij jullie??
6 weken... Overdag was er niets aan de hand, maar 's nachts om het uur wakker. En zomaar opeens was het ook weer over! Sterkte!
Niks gemerkt van deze sprong! Maar heb wel de 8 maanden sprong gehad, en dat duurde ongeveer een week of 4! Nu komt er weer eentje aan😐 Altijd lastig die sprongetjes
Rijo, oeh 6 weken, dan bereid ik mij vast maar voor op nog een paar weken Merkte je niet dat het steeds iets beter ging, of was het echt steeds slecht en opeens was het over? Nemo2, ja hoorde idd ook al genoeg over de 8 maanden sprong...gelukkig duurt die voor ons nog even. Van de eerdere sprongetjes hier niet zoveel van gemerkt, maar deze! Pff..wel heel leuk om te zien dat hij steeds meer kan!
Het was opeens voorbij, op een dag werden we 's ochtends om 7 uur wakker en toen was het gespook ook klaar Wij hebben trouwens maar 2 sprongen opgemerkt, die met 4 maand en de 18/19 maanden sprong.
Die sprongen zijn onzin he, dat weet je? Dat onderzoek is echt heel hard onderuit gehaald destijds. Als het al weken bal is, zou ik eerder denken aan niet lekker voelen. Wat in deze tijd van het jaar niet zo vreemd is: er gaat nogal veel rond.