Hai, pfff eerst weken in de stress gezeten of onze cryo goed zou ontdooien en vervolgens goed zou innestelen. Nu 2 geweldige positieve testen gehad en tja... nu de volgende spannende periode in. Blijft dit kuikentje plakken... Hoe slaan jullie je hier doorheen?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Helaas zit er niets anders op dan afwachten. Wanneer heb je een echo? Ik probeer mij op wat anders te richten maar dat is zooooooo moeilijk!!!
Gefeliciteerd! Tja nu zijn we beland op de verlengde wachtbank ook weer moeilijk hè? Gaat alles goed? blijft ie lekker zitten? Hoe zit het met mijn kwaaltjes? Pffff hoop zaken om je zorgen om te maken, maar we moeten ook allemaal proberen te genieten. Op naar de eerste goeie echo!
In ieder geval van harte gefeliciteerd! Hopelijk kom je de weken een beetje door met wachten op de echo
En zo ga je van wachtweken naar wachtweken Eerst om te testen of je zwanger bent, dan de 1e 3 maanden doorkomen en dan ook leef je weer elke keer toe naar de volgende echo of belangrijke afspraak.. Ik kijk nu alweer de hele tijd uit naar de combinatietest; ook heel spannend! En daarna zal 't wachten zijn op de 15/16 weken voor jongetje/meisje en daarna weer wachten op de 20 weken echo om te kijken of alles goed is.. 'T blijft spannend allemaal! Je kunt alleen maar wachten.. succes! En gefeliciteerd natuurlijk!!
hier ook enorm veel zenuwen... weet sinds woensdag dat ik zwanger ben en morgen bloed laten nemen... er spookt van alles door m'n hoofd! succes iedereen met de wachtweken!!
Gefeliciteerd!!! Tja ik deed elk weekend iets leuks zodat ik elke week daar naar toe leefde. (helaas kreeg ik last van HG en was is al blij als de dag voorbij was)
Omdat wij via de mmm zwanger zijn geworden migen we met 7 weken al een echo. Die staat nu gepland voor 3 december... gelukkig komen er gezellige drukke weken aan met Sinterklaas en Kerst. Hopen dat we daar nu extra van kunnen genieten!
Gefeliciteerd! Ik heb echt van dag tot dag geleefd tot de termijn echo... Was een enorm zware periode ( sorry, niet opbeurend maar wel de waarheid ) en ben ook 3 kg afgevallen puur van de stress. Naar mate de tijd vorderde kwam het vertrouwen in deze zwangerschap en mijn lijf. Nu ben ik super positief, en helemaal op mijn roze ( of blauwe? ) wolk. Wel vind ik de 20 weken echo nog spannend. We wachten ook met spulletjes kopen tot deze echo, als extra bevestiging. Sterkte de komende weken! Veel afleiding proberen te zoeken!
Ik heb mezelf bij mijn jongste laten leiden door angst, negen maanden lang. Dus bij deze frummel, ontstaan via ICSI D, heb ik besloten om vollop te genieten. Gaat t mis, is het vroeg genoeg om verdriet te hebben. Nu ben ik zwanger, dus nu genieten! En dat zeg ik wel 20 keer per dag tegen mezelf. Bij zoontje leefde ik echt in angst. Na 5 missed abortions was ik zoooo bang hem te verliezen tot en met de bevalling. Nu zeg ik tegen mezelf, leef in het nu, geniet ervan. Nog altijd totaal geen kwaaltjes, voel me perfect, had ik bij mijn jongste ook...vanaf een week of 6 begonnen de kwalen. Ik geniet vollop van ons derde wonder, de angst, zet ik bewust opzij. Anders ga ik weer zo n ellendige zw tegemoet.
Hallo meiden, Ik breek hier even in....ook ik zit in de wachtweken naar de eerste echo op 3 december. Ben nu 5 weken zwanger en heel bang en onzeker...kan nog niet helemaal blij zijn.. Wij hebben afgelopen januari onze dochter met 22 weken zwangerschap moeten afgeven. Ze was heel erg ziek.. Nu dus via ICSI weer zwanger maar poeh...zo anders dan vorig jaar. Wil eerst een mooi kloppend hartje zien voordat we blij gaan worden.. Succes allemaal met wachten! Groetjes Daisy