Omfg, mijn trap!

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik dus de witte reus spray ook in mijn keuken. Mijn complete keuken raamkozijn geel en afgebladerd....

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Holy macaroni dat is niet meer normaal zeg!

Succes met oververven en ik ga vanavond maar even wat flessen weg gooien want ik denk dat die keer kwaad kunnen als de kwaal die ze bestrijden....

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

mijn douchecel? haha nee dat kan niet.. Het zijn van die pixels..zodat je niet direct de douchende ziet.
    Ik heb een klacht ingediend, maar ze vonden het mijn eigen fout.

4. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Zooo dan, niet fijn. En als ik het me goed herinner was jij nog wel iemand die de trap goed had geverfd: geschuurd, ontvet, twee grondlagen, twee (of drie?) laklagen en een stootvaste blanke lak toch?

Baaaalen. Sterkte met schilderen...

5. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    :$ OMG wat erg!! :$

6. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zonde. Goedkoop in dit geval dus duurkoop.

Misschien kan je meedoen aan het beste idee... geen zin om je trap te schuren.. met Cif tot op het hout. (grapje)

Woon je net mooi en kan je door zoiets verven; daar heb je dan zoooo geen zin aan. Wens je veel succes.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wat een rotzooi! Balen zeg, kun je weer opnieuw beginnen.
    Ik heb mijn gasstel verpest door een verkeerd goedje te gebruiken (zat in dezelfde soort fles, alleen was het ene keukenreiniger en het andere super reiniger), allemaal rare plekken op het rvs.

8. Chaos

Chaos Actief lid

5 apr 2014
    269
    0
    0
    Gaaf hoe hebben jullie dat gedaan?

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat is dan wel heel erg balen!!!

Ik doe de trap trouwens altijd met Dettol allesreiniger waar ik eigenlijk het hele huis altijd mee poets, dat is niet agressief maar maakt wel heel erg goed schoon.

10. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Ooo wat zonde zeg!!! :(

11. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    #31 K0pjeThee, 11 nov 2014
    Laatst bewerkt: 11 nov 2014
    Plakfolie van de action? Vindt het zelf niks, alle naden blijf je zien van dichtbij en als je het er af wil krijgen ben je uren bezig:p

* Ontopic...wel balen zeg, is een heel karwei om dat weer te verven.
    Ik meen mij te herinneren dat je toen ook weleens een topic hebt geopend dat je blij was dat je trap klaar was vanwege het snel aanraken en niet in de gaten hebben of was dat iemand anders.

Ik denk ook dat je het net zo goed met allesreiniger kunt doen. Is de boel ook fris en net wat joyciej zegt, die bacterien zijn ook maar voor een paar tellen weg. Of anders misschien dettol wat iemand anders aangaf? Al vraag ik mij af of dat ook niet agressief is.

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja dat was op mijn andere trap inderdaad. Ik ben inmiddels verhuisd en we zijn bezig de laatste puntjes op de i te zetten. De keuken komt volgende week en de nieuwe vloer ook binnenkort, en dan nu dit :(

Ik heb ook dettol in huis, alles puilt hier uit van de schoonmaak spullen haha.

Maar t gaat er niet om hoe ik t schoonmaak het gaat erom dat het altijd goed gaat met bleek van de merken tot nu toe. Glorix, Albert Heijn, C1000 en ik dacht het mn bleek is op ik neem het Ff snel mee. Nou... Helaas

13. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    oh neeeee! ik ben wel blij dat je dit hier neer zet... ik heb gister nog zo eentje gekocht bij de action! ik neem er altijd onze koffietafel mee af. Die is ook wit geschilderd. Ik blij dat je dit hier plaatst.... ik laat die koffietafel wel ff zitten :O

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ooo wat erg dit had ook echt een actie voor mij geweest serieus waar ik heb mijzelf inmiddels aangeleerd nieuw spul altijd eerst op een niet zichtbare plek uit te proberen niet dat jij daar nu iets aan heb, maar wie weet in de toekomst

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Erge is dus dat ik dat altijd doe, alleen nu dacht ik, bleek ik bleek.

16. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Super zonde zeg

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Kolere zeg wat balen! :x:$ Zit er een waarschuwingslabel op de fles? Of is algemeen bekend dat je geverfd hout niet met bleek mag schoonmaken? (sorry ben echt blont wat dat betreft) Zo niet dan zou ik het er echt niet bij laten zitten en een gepeperde brief naar de Action schrijven, geef maar een gil als je hulp nodig hebt! Kritiek leveren op hun FB wil ook nog wel eens helpen, bedrijven hebben een hekel aan negatieve publiciteit dus dan lopen ze net even wat harder! ;)

18. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    #38 dochters, 11 nov 2014
    Laatst bewerkt: 11 nov 2014
    Zonde zeg... Word opnieuw verven inderdaad.

Wij hebben een witte eettafel en er komen snel grijze strepen op. Die schuur ik ook altijd op met Cif met bleek, en het is nooit geel uitgeslagen.

19. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Owh wat zonde! Ik heb m een paar weken geleden ook nog met cif gedaan maar dan met de gewone gele fles.
    Gaat inderdaad heel goed maar daar zit dan ook geen bleek in.

Hier heb ik dat gedaan omdat de trap heel erg beschadigd was geraakt en dit hielp echt super goed.

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Heb al contact met Action.

Deel Deze Pagina