Even opgezocht op de site van Uni*piep*, geen spoor van bleek te bekennen! Product information on the internet Vooral deze zin vind ik geweldig: Onderstaande lijst toont ingrediënten in aflopende volgorde; de hoogste concentratie staat bovenaan. Let op: Dit is de huidige samenstelling zoals op de markt. Het is mogelijk dat deze niet geheel overeenkomt met het product-etiket.
Met dasty zou ik ook maar uitkijken. Daarmee haalde ik in ons oude huis zo de verf van de vensterbanken! Dat was achteraf niet erg in ons geval, maar sindsdien ben ik heel voorzichtig geworden met dasty! Gebruik t momenteel helemaal niet meer. Alleen mr. Proper allesreiniger.
Over dat geweldige stukje... wat er meteen achteraan staat dan: Mocht de informatie niet zijn wat u wenst of niet overeenkomen met het product, welk u gekocht hebt, neem a.u.b. contact op met de Consumentenservice voor meer informatie. Hallooooo
haha wel een leuk onderwerp maar sneu voor Devilschase. Misschien even opnieuw doen met pure bleek? Ik denk dat de kleur komt door een chemische reactie. Wellicht gaat deze weg wanneer je dit opnieuw bleekt? Ik moet eerlijk zeggen dat ik (op die ene fles witte reus voor de douchecel na) vrijwel alleen schoonmaak met groene zeep, en voor de wc een simpel huismerk toiletreiniger. Ik zou geen geverfd oppervlak schoonmaken met een agressief product, maar gebruik daarvoor altijd een doekje met wat dreft of handzeep erop. voor de douchegel gebruik ik nu Hara
Ben je mooi klaar mee! Wat een troep wordt er toch verkocht. Als die chemische goedjes je trap, keukenkastjes of douche al kunnen verprutsen, wil ik niet weten wat het effect daarvan op mens, dier en milieu heeft. Hier groene zeep, hara, soda en ecover. Nooit problemen. St Marc is trouwens goed bij schoonmaak van geverfd hout en milieuvriendelijker. Sterkte met de trap. Echt strontvervelend.
De Action heeft de klacht in behandeling genomen omdat zij dit ook wel extreem vinden voor een bleekmiddel.. ik mag morgen een schadeformulier invullen bij het filiaal.
Wow, heftig spul. Dit is inderdaad extreem. Ik ben benieuwd wat ze met jouw klacht gaan doen. Hopelijk komen ze met een mooie oplossing.
Wordt het niet gedekt door je inboedelverzekering? Zodat je tenminste niet zelf aan de slag hoeft te gaan en weer allemaal verf moet kopen?
Jawel alleen hun zeiden dat je in eerste instantie de andere partij verantwoordelijk moet stellen aangezien dit gewoon een abnormaal iets is wat door bleek veroorzaakt is. Het hout is helemaal aan het verpulveren en zacht aan het worden... Gaten vallen erin. Vind ik niet echt normaal.