Het blijft wel spannend zo voor je zeg... Hopelijk gaat het bruin helemaal weg en komt het ook niet meer terug. Succes met de misselijkheid ook pff lijkt me erg vervelend.
Het was in de loop van de ochtend weer meer. Ik heb vervolgens Tilburg gebeld en die zeggen dat het in principe niets zegt. Nu heb ik maar de volgende theorie bedacht: Met de cb testen wordt een hogere hormoongehalte gevraagd dan de kv testen. Als ik dus morgen bijvoorbeeld positief test met de digitale cb en zaterdag negatief, dan weten we dat het hormoon daalt. Dan zijn we sneller op de hoogte dan wanneer de kv positief blijft geven met een streepje omdat die zo gevoelig zijn. Ik weet het ff niet meer, eerlijk gezegd. Het maakt je vreselijk onzeker. Ik heb besloten maar lekker plat te blijven liggen vandaag. Al gaat dat wat ongemakkelijk met een hyperactieve kleuter.
Ja lastig zeg! Maar oud bloed hoeft idd niks te zijn. Kan van de innesteling zijn. Ben benieuwd naar je test van morgen. Ik zou niet teveel testen maar verder gewoon even afwachten meer kun je toch niet doen... Succes
Helaas, veel bloed verlies. Te veel. De test van vanochtend was positiever dan de vorige. Maar het is overduidelijk dat dit niet zo mocht zijn. We gaan dus door voor onze CRYO. Helaas.
Bloedverlies kan hè... Zou je bloed na laten kijken.. Je zal niet de eerste zijn met bloedverlies die gewoon goed zwanger is!
Met helderrood bloedverlies? Ik weet het niet. Mijn dokter laat het aan de ferti over en de ferti laat mij pas dinsdag prikken.