Ja idd...ik zag hem wel uit t apparaat komen idd... Maar die zullen ze ook vast in t dossier duwen ja. Maar daar heb ik niet zoveel mee. In t follikel zit een hoop vocht en daarin zit de eicel.
Als ik van elke follikelmeting een echofoto had meegekregen, dan had ik nu twee dozen vol gehad. Hier werden geen foto's gemaakt, alleen in mijn dossier geschreven wat er op de echo te zien was. Ik vind het wel jammer dat ik geen foto van de embryo's heb waaruit onze meid ontstaan is. Sommigen krijgen van het laboratorium een foto van de embryo's of soms mag je zelf een foto maken van het beeldscherm, als ze de embryo's laten zien. Onze meid is uit de eerste terugplaatsing ontstaan, dus we hebben er jammer genoeg zelf niet naar gevraagd. Blokzijl Als je de echofoto's wilt bewaren, moet je zorgen dat er geen licht bij komt. Dus in een envelop of ergens tussen doen. En ze ook zeker niet lamineren, want door de warme is je foto meteen naar de maan. Ik heb de echofoto's van de zwangerschap allemaal ingescand en op de computer opgeslagen.
Ja een foto van een embryo is wat anders! Dat lijkt me wel heel erg leuk idd om te hebben. Maar ik hoop dat het bij niet zover hoeft te komen eerlijk gezegd.
Beepje Ik hoop het ook niet voor je. En de verzameling echofoto's van follikelmetingen ook klein houden, hoor!
Ik mocht ze ook mee en onder mijn kussen leggen, maar legde ze onder het kussen van mijn man, zijn zaadjes moesten hem vinden! heb nu inderdaad een verzameling fotootjes. Wij deden bij IVF mee aan de eeva studie en hebben een filmpje gekregen van onze delende Emmy, zoooo gaaf!
Nou gisteren hebben we op de echo nog twee mooie follikels gezien, die op springen stonden. Dus flink geklust en hopelijk is het raak!
Daar heb je gelijk in maar die kans is natuurlijk niet zo heel erg groot dat ze nu allebei bevrucht worden... En als het wel zo is... dan komt het ook vast goed! Hier alles ok... Zit op de wachtbank, nergens last van... Geen pijnlijke boobs, ik haal me wel allemaal prikkels in m'n buik in m'n hoofd... Maar ik ga ervan uit dat het wishfull thinking is. Ik geloof er niets van dat het deze maand weer raak zal zijn. Maar goed om dat aan mezelf te bewijzen ga ik eind van de week maar een testje wagen... Als die negatief is kan ik me weer geestelijk voorbereiden. Ik heb bovendien het medische traject in het vooruitzicht, dus ik geloof het allemaal wel voor nu
Ja dat is zo idd. Maar goed positief blijven meis. Alhoewel ik dat zelf die dagen ook niet meer ben hoor!
Ik werd zelf niet zwanger in de ronde dat ik drie follikels had. En mijn zoontje is ontstaan uit een ronde van twee follikels. Dus meerdere follikels is geen garantie op zwangerschap en zeker geen garantie op een meerling. De kans is alleen groter Ik hoop voor je dat een van je follikeltjes mag uitgroeien tot een gezonde baby