ehh volgens mij mis ik hier iets, ik zie niets staan over 14 oktober ?! Of hebben de aliens mijn computer al over genomen ? hihi
Ik ben nu toch wel benieuwd naar morgen. Ik geloof er nog geen snars van, maar ben wel benieuwd of die gasten morgen nou jankend op tv komen of dat ze gewoon zeggen van ach dan komen ze een andere keer wel (ofzo).
Jeetje zeg, ik kijk helemaal scheel van die gele letters! Hadden ze niet een andere kleur kunnen kiezen. Hadden ze ook niet een tijd kunnen voorspellen (ha ha)
als ze komen mogen ze gelijk voor me koken. En ik vind alles best zolang me metro het maar wel gewoon doet maar die zal nu vast en zeker een smoes hebben om vertraagd te zijn. Piep *** door dat er aliens op de metrorails geland zijn rijden de metro`s onregelmatig houdt u rekening met vertragingen**** Piep En als ze me dokter maar niet ontvoeren heb hem morgen dringend nodig ..
Hmmmm.....ik neem voor de zekerheid mijn camera mee, je weet maar nooit. Allemaal Brad Pitt look-a-likes..........
Ik vind het allemaal maar flauwekul maar stel....... Stel dat morgen echt een levensgroot ruimtevaartuig boven je hoofd hangt.... Wat zou jij dan doen? Zelf geloof ik heilig in buitenaards leven maar ik denk niet dat ze morgen,14 oktober, voor mijn deur staan. Al zou dat natuurlijk wel sensatie zijn in ons dorp
Ik zou me kapot schrikken, want ik geloof totaal niet in buitenaards leven, Schrik van mijn leven zou het zijn en zou doodsbang zijn hahaha
Ik denk serieus, dat ik zou flauwvallen of in mijn broek zou piesen ofzo.. Hahaha... ik zie het al voor me, in de lokale bode: ET bij Maud voor de deur! Ook groene mannetjes verkopen kinderzegels! Heel het duurp uitgelopen..
bij mij geeft de site een fout melding dus kan ik het niet lezen. staat er ook bij hoe laat ie komt? moet morgenochtend sporten en boodschappen doen. ben benieuwd. liefs doris
Ik had mijn broer net even hier over de vloer, en die vertelde mij dat hij ook weer had gelezen dat men zei dat ze al op aarde zijn maar dat ze eruit zien als gewonen mensen alleen dat als je ze iets vraagt dat je het merkt aan de manier van antwoorden enzo... Hij moest dr smakelijk om lachen. Ik geloof er niet direct i maar voordat ik vanacht ga slapen zal ik dr zeker aan denken omdat ik dit soort dingen altijd eng vind. zelfde als de wereld vergaat voorspellingen brrr
Ik hoop wel dat ze voor 16.00 uur komen want ik heb klantenavond op het werk vanavond. En mijn kleine meid moet een modeshow lopen,dus dan kan ik ze ff niet te woord staan
Ik hoop dat ze 's middags komen. Ik heb een oersaaie vergadering en dan heb ik een goed excuus om niet te gaan.
Mijn broer is diegene die helemaal into aliens is en zegt dat ze rond 13:00 komen Het is niet dat ik niet in aliens geloof want ja WIJ de enige met bewustzijn in de ruimte? Maar die mevr goodchild is die het hele gedonder is begonnen,en de rest volgde haar Wat het punt is: Datums? Tijden? Dat is nooit haalbaar met mediums!