ff serieus... ze kwamen toch alleen in amerika, alabama om precies te zijn?! dan merken wij er toch niks van verder.
naja, waarom weer alleen bij de Amerikanen? ( in films ookal ) Flauw hoor Had al koffie met gebak klaar staan voor ze. snif
Nou ik heb ze nog niet gezien (behalve vanochtend in de spiegel) Volgens die link, komen ze in vrede en liefde toch? Dat is dan wel weer een opluchting!
Nou de koffie staat klaar, ze moeten wel opschieten hoor, anders is de koffie oud Wel balen dat nou net gisteren de camera de geest heeft gegeven!
Op de webiste kun je lezen dat ze niet weten of het Alabama in Amerika is, want er is ook een plaats Alabama in Afrika. En er staat ook bij dat het zo ontzettend groot zou gaan worden dat de hele wereld genoeg bewijs heeft dat aliens bestaan...
ach ja als ze er zijn dan kan er zo veel gebueren eerst schieten dan pas praaten is ons moto blijkbaar alles wat onbekent is moet open gesneden worden of worden beschoten maar goed ik denk dat het een grap is maar toch als het zo mag zijn dan zien we wel hoe het gaat lopen maar in de tussen tijd kijken we gewoon veder naar startrek, stargate en ander series die zich in de ruimten afspelen toeldels spaatje
ik geloof dat er ook andere levensvormen bestaan in ons helal, waarom niet? het universum is zo immens groot, waarom zouden wij de enige planeent met intelligente levensvormen zijn? beetje kortzichtig om zo sceptisch tegen over te staan of ze vandaag zullen komen, dat zien we dan wel maar ik geloof heus dat ze bestaan
pffffff....... spannend hoor, bijna 13.00 uur heb de tv al aanstaan en wacht op het beruchte balkje boven in beeld dat er zo meteen een extra nieuwsuitzending is
Ik vond dit netvolgens mij is het weer zon waarzegster die dingen loopt rond te bazuinen op internet dus) Bookmakers stoppen UFO-weddenschappen Uitgegeven: 14 oktober 2008 12:56 AMSTERDAM - Op internet verspreide geruchten over een UFO-landing hebben een ware run veroorzaakt op Britse wedkantoren. Sommige bookmakers nemen inmiddels zelf geen weddenschappen meer aan. NU.nl In augustus maakte de Australische actrice en zelfverklaard medium Blossom Goodchild wereldkundig dat vertegenwoordigers van de buitenaardse 'Federatie van het Licht' vanaf 14 oktober drie dagen met een grote vliegende schotel boven de aarde zouden hangen. Haar openbaringen veroorzaakten op internet een hausse aan publiciteit. Talloze weblogs, UFO-sites en filmpjes op YouTube besteden aandacht aan de veronderstelde intocht van de marsmannetjes. Duizenden ponden Volgens Britse media heeft wedkantoor William Hill naar aanleiding van de berichten besloten voorlopig geen weddenschappen meer aan te nemen op het bestaan van buitenaards leven. Volgens de Schotse krant Daily Record zijn bij het bureau de laatste dagen talloze weddenschappen afgesloten dat premier Gordon Brown contact met marsmannetjes zal bevestigen. Een gokker wilde daar maar liefst 3000 pond op zetten. Bij winst zou hij duizend maal zijn inzet ontvangen. Een bookmaker van William Hill zegt dat het kantoor pas na 14 oktober weer inzetten accepteert. "Als het schip toch verschijnt, zijn we verplichtingen aangegaan voor bedragen met zes nullen", laat hij tegenover de krant weten. "Het is de eerste keer dat een internetgerucht zo'n invloed op ons bedrijf heeft."
Nou hier is geen koffie meer te krijgen, die is zo oud dat ik m maar weggegooid heb. Ik geloof echt wel dat er meerdere levensvormen zijn maar ze zijn in ieder geval niet stipt
aaaaaaaaaaarrrrrrrggggggg de buitenaardse wezens hebben de link overgenomen van TS Puzzycat http://niburu.nl/index.php?articleID=19333 kijk maar (mmm was ff niet bereikbaar en er stonden rare tekens, heb ik het alleen waargenomen)
eerst zien dan geloven, maar het zou wel wat zijn als het waar is. dat weer wel, maar het lijkt me dan ook wel weer doodeng. maar goed, ik las net op de site van niburu, dat het 'schip' alleen te zien is voor de gelovigen. tja zo kennen we er nog wel een paar geloof ik, dus ik wil eerst dat schip zien en dan geloof ik het wel. joyce
Nou ik zie ze nog steeds niet Dacht dat ik er gister 1 zag, maar dat was marco borsato die door de lucht vloog (was op het concert ) niet grappig..ik weet het hahahaha Zoo..en nu wachten,wachten,wachten.....en nog maar eens een keer wachten... {|= Liefs Springmuis
wilde gastvrij zijn dus heb vanmorgen nog even snel een appeltaart in elkaar geflanst 8) 8) maar als ze nu nog komen hebben ze toch echt pech, heb hem samen met de buurvrouw en een vriendin opgepeuzeld (laatste stukkie is voor manlief en schoonmoeder)
ohhhhhh, maar nou snap ik het, waarom we ze niet gezien hebben. http://www.youtube.com/watch?v=DHCbqCMiDT0 maar ze zijn echt geland hoor........... geloof me maar