Mijn broer is waarschijnlijk aan het huilen.. Hij wou zo graag mee met een spaceship... Ik zat in mijn workshop en ineens begon de radio uit zichzelf te spelen ZONDER stekker! (het was een radio met baterijen haha) Nou we zien wel of ze nog komen,we hebben nog een paar uur En ja ze zeggen alebama (of hoe je dat ook maar schrijft) in amerika of afrika Ook is er een gerucht dat ze bij kaapstad zullen komen
Nee dank je, ik heb mijn schoonmoeder al gesproken, ze waren haar ook nog niet op komen zoeken. Je zou denken soort zoekt soort (grapje )
Hoe laat is het nu in alabama? Amerika loopt toch achter op ons qua tijd? EDIT: Ik heb het al gevonden! The current time in Alabama, United States is 15:23 Tuesday 14 october 2008
Van : http://www.10-14-08.blogspot.com/ Nu is het oppeens weer 15 Oktober *Gaat weer een nieuwe kan koffie zetten voor E.T. *
.... sorry, ik geloof hier dus echt niet in he. En idd, als het vandaag niet gebeurt zegt ze vast dat het morgen zal zijn.
haha en dat is juist wat ze nu zeggen dat het vandaag is haha Maar geloof je echt dat wij de enigen zijn in de ruimte? Dat is wel een onlogische opmerking... Want tja er zijn meer m-klasse planeten in het heelal...
Er zal vast wel meer zijn dan wij kunnen zien of nu weten, maar dat er echt van die groene mannetjes met die grote ogen bestaan die met een vliegende schotel aan komen vliegen, daar geloof ik dan niet in.