omg. Arnhem-Apeldoorn->VROEGE geslachtsbepaling+lage prij

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MamaEsther, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ja :) kon het niet laten ;)

2. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    :) Geweldig!

En zullen we nu dan maar weer ontopic gaan? :p

Ik heb een mailtje gekregen dat ik bij Koekeloere in Wichmond naar eigen believen een afspraak kan maken, geslachtsbepaling kost daar 35 euro! Denk zelf dat ze onder de 18 weken dus geen garanties geven omtrent geslacht omdat zij op de site zeggen vanaf 18 weken, maar ach, een gokje van 35 euro met als resultaat sowieso even kunnen babykijken is voor mij de moeite waard! :D Nu nog even wachten op de agenda van manlief zodat we een tijdstip kunnen synchroniseren en dan ga ik reserveren! :D

Liefs
    Esther

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    bij mij konden ze het zien met 16 weken,dus dan moet er als het een knulletje mocht zijn,denk ik wel een balzakje etc te zien zijn ;)

Succes en als je het weet laat het dan ff weten..

4. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Bij mijn jongste dochter had ik het (achteraf) op 15 weken zelf al gezien haha! Dus ik weet dat het kán.. Ben benieuwd, zeker ook omdat ik vorige week ook stiekem even tussen de beentjes heb gekeken (maar daar hou ik me niet aan vast hoor :p ) en ik laat het zeker weten zodra ik het weet! :D

Liefs

5. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    16 december om 20.00 gaan wij voor de geslachtsbepaling! Duimen dat het te zien is! ;)

Liefs

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ik duim met je mee!

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

haaaiiiii
    ik vind het juist hartstikke leuk dat je een pretecho wilt laten maken! man als je kan wil je je kindje juist zo vaaaak mogelijk zien~!

ik weet niks in de buurt... ik heb zelf bij 16 weken in purmerend een echo laten maken. en die vrouw is zo onwijs goed! neemt half uur de tijd voor je, en laat alles zien, legt alles uit.. 35 euro, en je krijgt ook nog een dvd mee met half uur beeldopname, drie uitgeprinte fotos en een foto cd met 23 fotos!

hier mijn (1 deel) van het filmpje... nou het was echt een jochie hoor, piem was overduidelijk te zien! hihi

http://www.youtube.com/watch?v=Ddojua6p40I

8. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Hoihoi! Die praktijk in Purmerend, daar heb ik over gehoord ja! Maar is voor mij bijna 120 kilometer rijden hahaha beetje teveel van het goede.. Praktijk waar ik nu de echo heb gepland geeft er eigenlijk geen fotootje of opname bij, maar maakt me niet zoveel uit, we maken gewoon beelden met de telefoon (is bij de 13 weken echo ook gedaan en al is het wat amateuristischer, dat is ook blijvend) en het gaat erom dat we gewoon weer even lekker kunnen kijken..! :D Misschien plannen we rond de 25-28 weken ook nog een pretecho, even een beetje afhankelijk van hoe we die maand zitten in de portemonnaie..! ;)

Over jouw filmpje: Wat een heeeeerlijk beweeglijk kindje en inderdaad die pielemoos is overduidelijk te zien hahahaha geweldig! Als daar nog een meisje uit komt eet ik mijn sokken op hahaha!

Liefs

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

hihihihihi daar hou ik je aan, die sokken ;) hahahaha

heb 9 december 20 weken echo! mocht het een meisje worden, dan mag jij je sokken opeten :D

10. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    *SLIK* mag ik er dan wel een beetje curry en mayo bij..? :oops: :) Nee echt, daar komt geen meisje meer uit hoor hahahaha! :p Maar ik ben wel benieuwd hoe je echo is volgende week, hou je me op de hoogte..? :D BTW gebruiken jullie Guus als koosnaampje of gaat jullie zoon zo heten? :D Mooie naam!

Liefs
    Esther

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    nou wat leuk, op mijn verjaardag! ;)
    He meid, alvast heel veel plezier! Geniet ervan!
    gelijk heb je dat je lekker gaat!

12. muis26

muis26 Fanatiek lid

haai
    nou 'guus' was eigelijk als grapje begonnen vanaf dag 1 om 'het beessie maar een naam te geven' hihi, maar eigelijk vinden we het nu best een leuke naam. en tis ook nog es een jochie dus kan bijna geen toeval zijn haha, maar we zijn er nog niet helemaal uit welke naam we willen....... is zo lastig!

13. muis26

muis26 Fanatiek lid

heb nog even gezocht voor je, maar er zit ook een hele goeie in Ochten.. ligt vlakbij arnhem.... jan koning heet ie en doet het al 20 jaar en nog nooit fout gehad volgens vele mensen op internet.. is dat niks?

hier nog een topic erover

http://www.zwangerschapspagina.nl/ptopic4401.html

14. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Thanks, ik laat het je weten! :D Enne, alvast ook gefeliciteerd met je verjaardag he! ;)

Liefs

15. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Hahaha maar Guus is ook een mooie naam, ben benieuwd waar jullie uiteindelijk voor gaan kiezen..! ;) Paar suggesties van mijn kant: Luuk, Twan, Gijs, Tijn, ...... is wel een beetje in hetzelfde straatje, toch? ;)

Liefs

16. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Ik ga ff kijken! Kom er nog op terug.. ;)

Liefs

17. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Ik ga hem gewoon eens bellen morgen, hij heeft zelf geen website..... Eens kijken, ik kan de afspraak die ik nu heb altijd nog afzeggen als dit me uiteindelijk beter/leuker lijkt! :D

Liefs

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    die bedoelde ik ;)

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    haha dank je wel ;)

20. muis26

muis26 Fanatiek lid

leuk! ben benieuwd!
    het enige is dat je daar wel een korte dvd mee krijgt..
    dat lijkt me wel jammer

in purmerend krijg je half uur op dvd en een foto cd voor maar 35 euro! en ik kan je wel vertellen, het is echtttt de moeite waard. ze is enorm goed! dus mocht je echt niks vinden en het toch graag willen dan zou ik er gewoon een ritje voor over hebben hihi

Deel Deze Pagina