omg. Arnhem-Apeldoorn->VROEGE geslachtsbepaling+lage prij

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MamaEsther, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    16 december wordt een leuke dag !
    Een echo voor DaYa, de verjaardag van MamaKitty en dan is het ook nog eens de dag dat ik ga trouwen!

Ben benieuwd of het lukt met de echo, hou ons op de hoogte.groetjes

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    wow! Tis wel DE dag hiero he ;)

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja idd hahah jeetje

ik heb niks op 16 december... maar misschien moet ik maar wat bijzonders gaan plannen hahaha

4. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Joooooooohh 16 december wordt inderdaad wel DE dag van 2008 he hahahaha! :p Nou ja, dat is niet helemáál waar, want ik heb zojuist een andere afspraak gemaakt voor de echo hahahaha! :) Nee, niet bij Jan Koning (want Ochten is vanaf hier toch nog bijna 60 kilometer rijden..... Beetje overdreven!) maar voor een tientje meer krijg ik in Zutphen een uitgebreide 2D-echo inclusief geslachtsbepaling en DVD! Dan is de keuze snel gemaakt, toch..? ;) Nieuwe datum voor Essie: 15 december om 17.00! :D

Xaar, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! :D Trouw je traditioneel in een witte jurk..? :D Ik ben nieuwsgierig! :p

Liefs

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ballio ben ik ook geweest, aardige vent ook die dat doet!

6. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Nou ik ben benieuwd haha! Vorige keer ben ik bij Babyview in Arnhem geweest voor een 3D op 25 weken, Ballio ken ik nog niet! Hij is dus wel 'kundig'? :p ;)

Liefs
    Esther

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Wij hebben het beide keren ook met 16 weken kunnen zien dus moet goed komen ;)
    Even hopen dat de kleine er mooi voor ligt en ff met de beentjes wijd zal gaan :)
    Ik denk weer een meisje, ben benieuwd! En als het een jongen is inderdaad ff wennen met verschonen, wij zijn de eerste week dagelijks ondergeplast :)

*spannend meid!*

8. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Whahaha ik hou er niet van om in de zeik genomen te worden :) dus misschien toch maar liever een meisje..! :p Ach weet je, we zien wel.. Het heeft beide zijn charme! Ik laat het hier zeker horen, volgende week maandag! :D

Liefs
    Esther

9. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    in Ede zit er ook eentje volgens mij babypret, daar zou ik toen heen gaan, maar heb uiteindelijk toch gewacht tot 18 weken voor een uitgebreide 3d en 4d echo, mijn zus is daar toen wel heen geweest, erg leuk en niet duur.
    Ik had gebeld en ik mocht met 16 weken komen, en ze zei zelfs dat als het niet goed te zien was dat ik dan nog mocht terug komen, hoor veel goeie dingen hier over dit buro.

10. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
  11. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Op drie troontjes zitten drie prinsesjes
    Eén klein troontje staat nog vrij
    Maar ook deze wordt binnenkort bezet
    Want wij krijgen er een PRINSJE bij!!!

Wij krijgen een.............

ZOON!!!!!!!

:D :D :D We waren natuurlijk ook hartstikke blij geweest met een meid, maar een jochie maakt het eigenlijk toch wel helemaal af........! :)

12. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Super zeg!

Deel Deze Pagina