Omg, Awkward!! TMI! TMI! TMI!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lotus01, Apr 26, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lotus01

Lotus01 Nieuw lid

Apr 26, 2021
    3
    0
    1
    Female
    Goedenavond dames, ik ben Lotus, ben 26 jaar en ik ben nieuw hier op de site.
    Ik heb deze account gemaakt omdat ik echt een beleving had net.
    Mijn partner en ik hebben kinderwens en zit nu op 7/8 dpo volgens billingsmethode en calculator, want ik heb geen ovu testen gebruikt. Maar dus net was ik echt opgewonden en voelde me "vochtig" daar beneden, dus heb ik mezelf bevredigd met penetratie... maar ik kijk naar mijn hand en ik had bloed:eek:o_O:cry::cry: maar rozig.. en is nu al voorbij. Nou de ingewikkelde kant van dit is dat ik niet weet of die vochtigheid die ik voeld al die lichte bloeding had of dat ik 'contactbloeding' hebt veroorzaakt:$. Weet nu niet zo goed wat ik moet denk of wat ik moet doen...
    Heel erg bedankt dames, fijne avond toegewenst:):)

2. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,027
    3,840
    113
    Female
    Thuis
    Wat je moet doen?

Heel veel popcorn pakken en rustig de reacties afwachten :roflmao:.

Eet smakelijk!

3. Lotus01

Lotus01 Nieuw lid

Apr 26, 2021
    3
    0
    1
    Female
    U bent zo lief!!! Hahahaha ik zat net chips te eten, ik kan er gwn met me hoofd niet bij. Denk gwn het wordt wachten tot NOD... geen vroege test voor mij

4. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

Aug 6, 2018
    430
    177
    43
    Female
    Maak je nu echt een heel account aan om ons dit te melden/ vragen???

Je titel klopt iig: TMI!

5. Lotus01

Lotus01 Nieuw lid

Apr 26, 2021
    3
    0
    1
    Female
    Eerlijk gezegd wilde ik een account aanmaken voor de NOD-lijst, maar dit kwam er tussen dus heb even een gokje gewaagd. Daarom heb ik ook TMI in de titel gezet!!!!! Zodat de lezer weet dat als ze het wil lezen er bepaalde info in zou zitten:thumup:

6. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

Aug 6, 2018
    430
    177
    43
    Female
    Ik snap je, maar goed ik denk dat veel lezers dit niet helemaal verwachten eerlijk gezegd.

Laten we zeggen dat je een interessante manier van binnenkomen hebt op zp :|

7. Tootsie

Tootsie Niet meer actief

Waarschijnlijk heb je zelf de bloeding veroorzaakt door de penetratie. Ik zou me er geen zorgen om maken :)

Share This Page