OMG... Buurman van school dreigt school en leerkrachten.

Discussie in 'De lounge' gestart door BabyAngel, 4 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deliana

Deliana Niet meer actief

Mijn idee....

Indien hij echt zoveel overlast heeft van het geluid, de kinderen is het misschien toch een idee dat hij op zoek gaat naar iets anders. Die school gaat daar echt niet weg vanwege 1 buurman. Met een handtekeningenactie drijf je die man alleen maar meer in het nauw. Misschien kan de gemeente bemiddelen en samen met hem op zoek naar een gepaste oplossing?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gesprekken genoeg gehad en alles gaat vanaf nu buiten school om.
    Dat wil zeggen dag hij geen contact meer met de school mag zoeken,als hij klachten heeft moet hij een of andere instantie bellen en de school andersom.
    Deze week kwam de poetser en hij rende meteen naar buiten om foto's van zijn auto te maken die niet eens op zijn erf stond!!
    En de overburen hebben ook al wel wat aangiftes gedaan,dus het is niet alleen de school die er "last" van heeft.

3. Flubje

Flubje Niet meer actief

he bah wat bizar zo;n man!
    En allemaal 1 voor 1 aangifte tegen hem doen ivm bedreiging oid? Vindt het wel redelijk bizar dat de politie zo nonchalant lijkt om te gaan met iemand die kleine kinderen bedreigt..

4. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.150
    1.838
    113
    Kind van school weg halen heeft geen zin het is 1 tegen heel veel.
    Dus er moet wat aan gedaan worden door de gemeente.
    Misschien handtekeningen met de kinderen doen of anders de kinderen in protest thuis houden om aan te geven dat het nu klaar moet zijn.
    De school gaat zo ook kapot en dan moeten de toekomstige kinderen naar de buur dorp of stad omdat niemand de kinderen dan niet meer op die school wil of kan.

Actie moet helpen hantekeningen en misschien aan het Hof geven persoonlijk?

Sterkte

5. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Wat help je eraan van je kind van school te halen daar? Alleen maar dat de school op de duur geen leerlingen meer heeft en dicht gaat.
    Door 1 idioot (sorry, maar zo vind ik hem overkomen).

Ik zou mijn kinderen heel duidelijk uitleggen dat ze niet moeten gaan uitdagen, maar dat ze dus wel gewoon mogen spelen.

De school was er eerst, dus hij moet niet moeilijk doen. Hij wist wat hij kocht vroeger.

En als het echt te ver gaat, zou ik op de duur echt wel met meerdere mensen en desnoods met de hele school klacht indienen tegen hem. Dan moet de politie (of de gemeente of desnoods een psychiater) op de duur wel iets serieus ondernemen. Koophuis of geen koophuis.

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nah, ik zou dus wel mijn kind er af halen. Wat ik er aan zou hebben? Mijn kind met een gerust hart achterlaten zonder dat ik de hele dag hoef te denken wat 1 zo'n pathetic looser aan zou kunnen richten. Voor mij zou die dreiging al meer dan genoeg zijn. Geen dreiging rondom mijn kinderen, dan word ik een tijger. Ik ben nu al 21 jaar moeder, dus ik weet heel goed van mezelf dat ik dat zeker wel zou doen.
    Maar gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening daarover toch?

7. tuc

tuc Niet meer actief

ik snap best dat ouders hun kinderen van school halen...er bestaan echt enorme gekken....wie weet waar die man toe in staat is wanneer hij echt boos wordt. Straks lezen we over een schietpartij op een basisschool:(

8. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ook ik zou mijn kinderen naar een andere school brengen. ook al zou het betekenen in een ander dorp of wat dan ook. Ik weet helaas door mijn ex heel goed tot wat "gekke" mensen in staat zijn. en ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen als er wat met mijn kinderen gebeurd dor zo iemand

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Een zaak voor de Rijdende rechter! :D

Nee sorry, hopelijk komt er snel een oplossing. Wat een gek zeg!

Deel Deze Pagina