OMG! De nachten..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 2015mama, 7 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Inderdaad inbakeren proberen. Of gewoon lekker tussen jullie in slapen. Op een aankleedkussen en dan een eigen dekentje. Kan geen kwaad. Wij hebben onze dochter ook een tijdje tussen ons in gelegd en daarna op dr eigen kamertje overdag geoefend. Op een gegeven moment lukte het snachts ook. Toen was ze geloof ik 10 weken oud.
    Succes en het is vermoeiend maar t wordt beter..

2. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Oh wat herkenbaar.

hier precies hetzelfde, vanaf nacht 1 alleen maar gehuil en niet willen slapen.

3 weken heeft hij echt alleen maar in mijn arm geslapen (en dan ook hazen slaapjes), daarna op het aankleedkussen tussen ons in... slaapjes werden al langer snachts

na 6 weken sliep hij in de kinderwagenbak naast ons bed ( al zeker 6 uur per nacht), en ik zeg het heel voorzicht... sinds 2 dagen slaapt hij in zijn eigen bed :D

hij zal nooit zoveel slapen als andere kindjes, slaapt hooguit 10uur van de 24... maar goed

Geef de hoop dus niet op!!!!!

Wij hebben ook echt alles geprobeerd, alle tips opgevolgd en echt niets hielp. Conclusie van de kraamhulp, artsen en CB... "hij heeft het gewoon nodig om dicht bij mama te zijn... lekker laten en als hij er klaar voor is dan gaat het lukken"

En zie daar het begint hier met bijna 11 weken te lukken.

geef niet op, het komt goed ;)

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zou echt de Pacco proberen. Maakte hier bij beide kinderen een wereld van verschil.

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Mijn zoontje sliep overdag ook heel weinig, totdat ik hem bij elk slaapje boven neerlegde. Waarschijnlijk waren er beneden teveel prikkels voor hem. Opeens sliep hij uuuuuren achter elkaar. Misschien ook een tip?

5. Annekijn

Annekijn Actief lid

29 mrt 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Overdag naar buiten in het daglicht!

6. Marijcha

Marijcha Actief lid

5 mrt 2014
    454
    0
    16
    Zuid Holland
    Bij ons hielp inbakeren. Dochter werd in eerste instantie ook flink nijdig maar gaf er al gauw aan over. En sliep toen echt een stuk beter. Wij hadden ook de pacco . Succes :)

7. Trueno

Trueno Actief lid

5 jul 2014
    302
    4
    18
    En, hoe is de nacht gegaan?

Hier ook een baby die heerlijk sliep in de Puckababy (inbakerslaapzakje), heeft ons enorm geholpen.
    En anders in de kinderwagen leggen in huis en heen en weer rijden, daar slaapt ons mannetje nog steeds heerlijk in.

En het wordt echt beter, ook al kun je je dat nu nog niet voorstellen ;)

8. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Bij ons was het ook de puckababy die wonderen heeft verricht. En de rust en regelmaat van Ria blom. Vooral de slaapsignalen herkennen en er direct naar handelen heeft zo erg geholpen.

Deel Deze Pagina