Inderdaad inbakeren proberen. Of gewoon lekker tussen jullie in slapen. Op een aankleedkussen en dan een eigen dekentje. Kan geen kwaad. Wij hebben onze dochter ook een tijdje tussen ons in gelegd en daarna op dr eigen kamertje overdag geoefend. Op een gegeven moment lukte het snachts ook. Toen was ze geloof ik 10 weken oud. Succes en het is vermoeiend maar t wordt beter..
Oh wat herkenbaar. hier precies hetzelfde, vanaf nacht 1 alleen maar gehuil en niet willen slapen. 3 weken heeft hij echt alleen maar in mijn arm geslapen (en dan ook hazen slaapjes), daarna op het aankleedkussen tussen ons in... slaapjes werden al langer snachts na 6 weken sliep hij in de kinderwagenbak naast ons bed ( al zeker 6 uur per nacht), en ik zeg het heel voorzicht... sinds 2 dagen slaapt hij in zijn eigen bed hij zal nooit zoveel slapen als andere kindjes, slaapt hooguit 10uur van de 24... maar goed Geef de hoop dus niet op!!!!! Wij hebben ook echt alles geprobeerd, alle tips opgevolgd en echt niets hielp. Conclusie van de kraamhulp, artsen en CB... "hij heeft het gewoon nodig om dicht bij mama te zijn... lekker laten en als hij er klaar voor is dan gaat het lukken" En zie daar het begint hier met bijna 11 weken te lukken. geef niet op, het komt goed
Mijn zoontje sliep overdag ook heel weinig, totdat ik hem bij elk slaapje boven neerlegde. Waarschijnlijk waren er beneden teveel prikkels voor hem. Opeens sliep hij uuuuuren achter elkaar. Misschien ook een tip?
Bij ons hielp inbakeren. Dochter werd in eerste instantie ook flink nijdig maar gaf er al gauw aan over. En sliep toen echt een stuk beter. Wij hadden ook de pacco . Succes
En, hoe is de nacht gegaan? Hier ook een baby die heerlijk sliep in de Puckababy (inbakerslaapzakje), heeft ons enorm geholpen. En anders in de kinderwagen leggen in huis en heen en weer rijden, daar slaapt ons mannetje nog steeds heerlijk in. En het wordt echt beter, ook al kun je je dat nu nog niet voorstellen
Bij ons was het ook de puckababy die wonderen heeft verricht. En de rust en regelmaat van Ria blom. Vooral de slaapsignalen herkennen en er direct naar handelen heeft zo erg geholpen.