goedemorgen allemaal, ik was heel stiekem het topic een beetje vergeten... ik zit ook bij verloskundigenpraktijk de Kuip. ook ik ben heel erg tevreden over hen. ik word altijd goed geholpen. in het begin van de zwangerschap had ik veel last van buikpijn en ik mocht met 5 weken daarvoor al langskomen. niet dat ze heel veel zag behalve een vruchtzakje, maar ik ben wel erg gerustgesteld. verder gaat alles redelijk hier. ik dacht alleen dat de misselijkheid over was, aangezien ik een week lang niet meer hoefde te spugen, maar helaas is het toch weer terug... verder wel wat moe maar ik ben lekker thuis overdag, dus is dat niet zo erg. nu kan ik nog lekker bijslapen fijne dag allemaal!
P1982, dat is het ook hoor. Je weet van te voren niet hoe je je voelt. Hier is mijn man tot en met donderdag vrij geweest en heeft alles, maar dan ook alles gedaan. Het hele huishouden, zwemmen met de jonge dame, boodschappen, koken, mij verzorgen (incl. ontbijt en lunch op bed) etc. etc. Vrijdag was ze naar de opvang en was mijn moeder hier, zaterdag ben weer wat op gaan pakken, daar kreeg ik zondag de rekening van... en gisteren ben ik alweer even weg geweest en vandaag ben ik naar de winkel geweest en heb ik de hond uitgelaten en was dochterlief ook naar haar gastouder. Ze eet dan daar en mijn man heeft haar opgehaald vanuit zijn werk (en ook weggebracht). Hij brengt haar nu naar bed en daarna gaan we eten. Morgen moet ik voor controle en als het gaat zoals vandaag, dan gaat het wel weer lukken. Geen zware dingen en alles, maar genoeg om het te redden. Bovendien heb ik op de slaapkamer een tv-tje staan. Morgenmiddag verplicht op bed dvd kijken met kleine smurf. Dan kan ik ook rusten. Slapen niet, dat kan ik wel vergeten met haar De hechtpleistertjes zijn inmiddels ook allemaal eraf gevallen en het ziet er verder goed uit. Wondjes gaan goed dicht, mooi droog en jeuken. Goed teken.