Hmm.. ik weet het niet.. als Nigella gefrituurde bounty's maakt.. misschien is het wel lekker *gaat zoeken naar bounty recept*
Ik heb weleens gefrituurde bounty´s a la Nigella Lawson gemaakt, en eerlijk? Het was heeeeeerlijk, zo fout, maar jammie! Ik wil nog een keer snickers proberen, hihi.
Het filmpje ziet er echt goor uit! Maar oeff...volgens mij is het heerlijk!! Zoals iemand hier al zei, alles ziet er lekker uit als je op dieet bent
bluhhh lijkt me dus echt niet lekker...maar houd sowieso niet zo van gefrituurde dingen , ja wel patat en kroket, maar geen andere dingen hoor
Ik heb nog van die ferrero rocher, alleen jammergenoeg geen spullen om beslag te maken. Krijg er honger van. haha.
ik wil je bedanken voor dit filmpje !! dit geeft mij juist weer extra stimulatie om door te gaan met mijn dieet spinnekop
oohh hoe fout!! wel erg lekker Ik heb eerder gefrituurd ijs op (beetje zelfde idee. bolletje ijs met een omhulsel en dan frituren). Erg lekker, maar die Mars is volges mij écht stukken beter nog!
Ben verslaaaafd aan chocola, erg! Maar dit lijkt me toch echt niks! en daarnaast een mars nog vetter maken dan het al is...niet goed voor mij.