OMG! Heb jullie mening nodig!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Waith, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    goedenavond waith en vriendin,

ben heel benieuwd.. en en en? :oops:

kzal wel ff iets laten weten mocht het zo zijn.. ;)
    en idd na 8 rondes begint het wachten er niet leuker op te wordn,.. maar we houden de moed erin! en blijven gewoon lekkr aan deklus :D

nouja oke ben ook van de week samen met mn vriend naar mn Huisarts geweest ivm dat ik al sinds dat ik ongesteld werd, onregelmatig ben. (zie onderschrift met cycli)
    vroeger alleen nog erger dan nu, maar tis niet leuk.
    vandaar op doktersadvies gaan temperaturen en vriendje mag zijn zaad laten onderzoeken.. weten we tenminste of er iets is of niets (hopelijk).

Misschien wel snel al, maarja.. wil niet altijd naast de pot piesen zeg maar (betreft vruchtbare periode)

maargoed onze tijd komt wel,

Hopelijk nu jullie tijd! :) dus laat gauw wat van jullie horen! :D (ben altijd heel nieuwsgierig.. sorry)

gr kanjer

2. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    ja...wij wachten met smart..... :)

3. Waith

Waith Lid

17 aug 2008
    58
    0
    0
    Hoi allemaal...

Nou gisterenavond getest en de test was........................................

Negatief :(

We vonden het beide ontzettend jammer, en de rest van de week kijken we het wel even aan.
    Vanochtend nog geen ongesteldheid gezien.

Mocht ze aan het eind vd week nog steeds niet ongesteld worden, gaan we nogmaals een test doen, en hierop volgend bij een nagtief uitslag eenm bezoekje aan de HA brengen..

Hou jullie op de hoogte..
    :)

4. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Hé jammer! Succes de volgende ronde!

5. Waith

Waith Lid

17 aug 2008
    58
    0
    0
    Dank je Anne!

6. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    he balen zeg!

nou nu maar hopen dat het hcgstofje gewoon nog te laag was en dat jullie eind van de week toch nog een mooie testkrijgen..
    of (ja klinkt hard ..maar heb je wel duidelijkheid) ongesteld mogen worden. en dan door kunnen.

succes !

gr kanjer

7. Buikvlinder

Buikvlinder Actief lid

13 aug 2008
    145
    0
    0
    Verzorgende IG
    Leeuwarden
    Hey Waith, de symptomen die je omschreef die komen ook voor wanneer je last hebt van het Pré menstrueel syndroom, heeft je vrouwke daar last van?

Hopelijk niet, ik heb het wel en het is niet leuk en daar weet mijn vriend alles van af! Jammer dat de test neg. was volgende keer beter!

Balen!
    Maar goed idd net wat kanjer zegt en anders, is het idd echt balen!

Zwanger worden valt niet mee!?

8. Waith

Waith Lid

17 aug 2008
    58
    0
    0
    Wat s pre menstrueel syndroom ?
    nooit van gehoord, weet nu nog net hoe een menstruatiecylus en eisprong werkt... haha
    pre menstrueel syndroom ken ik niet... vertel vertel..

Allhoewel ik niet weet wat het betekent, heeft ze dat volgens mij niet ze is altijd stipt met haar menstruatie.. naja we hebben even terug gerekend en het raarste er van is.. is dat haar cycles meestal 2x 28 dagen zijn, en dan 1x 33 dagen, dan weer 2 x 28 dagen ect ect... na geteld te hebben zitten we nu ook in de langere cyclus 33 dagen... aangezien ze vandaag nog niet ongesteld is geworden.. kunnen we vandaag dan ook rekenen als 1e dag overtijd? uitgaande van de lansgte cyclus dan?

9. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    heey kanjer voor mij naa de 9de ronde werd ongie de 17de helaas maar kon niet eerder type me laptop wilt niet meer opstarte dus ff een pc geleent tot die het weer doet whahahahahaha dus weeeeeeeeeeer verder met klussen en jah waith zo inderdaad over 2 /3 daagjes nog eens teste als ze nog niet ongie is geworden en anders inderdaad ffe lang huisarts gaan :) groetjes van ons xxx

10. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    helloa,

waith dan zou ik idd nog een keer gaan testen hoor!

blijft spannend met jullie ! :D
    (hier blijven we duimen hoor!)

mamasabrina, balen joh!
    gets, 9e al.. klinkt steeds zwaarder zeg.. bah.. :(
    nou dan ga je nu gewoon weer lekker je best doen! :D

we hebben hier net de eisprong achter de rug.. en hopelijk goed getimed met sex.. :D
    en nu maar afwachten :)

we zullen zien :D
    liefs kanjer

11. Waith

Waith Lid

17 aug 2008
    58
    0
    0
    Tis idd erg spannend..... maar nog ff wachten.. zucht :)

@kanjer veel succes gewenst en hopelijk idd op de juiste tijd geklust

@mamasabrina, idd en anders zoals je als zegt ff naar de HA..

keep you posted! :)

12. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    maastricht

dankje welllllllll! fijn die steun allemaal heerlijk ! dus ffe weer flink tegen aan whahahah :)

13. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    maastricht

jaaaah soms denk ik heb der helemaaaal geen zin meer in maar me zoontje heeft egt behoefte aan een broertje of zusje !
    en ben best ook wel vaak verdrietig omdat het maar niet lukt en denk vaak dat het aan mij ligt dat ik niet in orde ben ofzo whaha zo ga je denke als je naar 9de ronde gaat pfff maar jah komt hoplijk wel inorde en hoop dat je ei mooi bevrucht is en ingaat nestellen :) en je binnen kort met een buikje rond loopt met jullie eigen beebje :) dan kunne we kletsen over het zwanger zijn HOPELIJK ! whahahaha groetjes van ons

14. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    ahh jullie hebben al een wondertje? :D wat leuk zeg!

(wil ikook! ehhheheh :D)

waarom zou je dan denken dat er iets mis is,tiz al eens eerder gelukt? of nie dan? ;)
    dus zwanger worden kun je.. misschien ook gaan temperaturen.. ? of doe je dat al? dan weetje /jullie precies wnnr je je ei heb.

en als je denkt dat er iets niet goed is, bel de ha! hier ook gedaan ;)
    ja mag hopen dat het lukt met het eitje.. hehe ;) kon k maar helpen he?
    maar goed we shall see..

fijne avond nog! kga nog ff beneden wat drinken en dan zo mn bed in..
    ben moe en mag er morgen weer akelig vroeg uit.. blegh,,..

liefs kanjer

15. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    maastricht
    jaaaaaaaaaaaaaaaah heb al een stoere kereltje van 4 jaar en 3 maanden zit pas in groep 1

nou omdat ik denk dat er iets fout is gegaan met de zware bevalling! ze hebben met zun 2 staan te duwen op me buik om me zoontje met spoed eruit te krijgen omdat zun hartslag gevaarlijk laag klopte en aangezien ik thuis was aan het bevallen moest het!veel pijn gehad aan me buik en ribben en blbalbal en nog geen 3 weken later belande ik in ziekenhuis met nierbekkenonsteking 2 nierstenen vergiftigde lichaam dus werd gecatheriseert voor de rotsooi er uit te krijg 3 weken erop gelegen en gaf ook nog borstvoeding!

maar kleine mocht niet bij me op de afdeling liggen omdat er mensen lagen met allerlei onstekingen en openwonden van operatie dus niet hyienisch voor een baby en dan borstvoeding geven en aan gezien mijn zoontje een huilbaby was .....

geen pretje voor me buren was 15 kilo afgevallen weegde 48 kilo omdat ik geen eten binnen kon houden na de bevalling en kreeg nog 4 maanden antibiotica,diclofinac voor me blaas te herstellen en voor de pijn en werd voor half jaartje gecatheriseert voor de overige niersteentje makelijker uit te plassen :) :(

toen had ik een spiraaltje laten zette waar ik veel pijn van heb gehad en veel klachten en me ventje wou toen ook een 2de dus rot ding maar eruit laten halen !...............

zooo das de helft van me medice achtergrond heb ik nog niet over tijdens de zwangerschap gehad whahahaha dus hoop 2de anders verloopt pfief gun het niemand ! xxxxxxxxxxxxx en sorry voor de klets topic waith whahahah moest het ffe kwijt dan weten jullie waarom ik denk dat het mis is en heb chronische darm afwijking,steeds onstekingen in me darm :) soms pijnelijk maar na jaren ben je der aan gewent aleen met renne oplette doet wel zeer whahahah maar jah voor de rest gaat het nu 2 jaar toppie geen klachten meer gehad :p aleen dat het beebje niet de weg vind

bedankt voor het luisteren whahahahah iemand hier avaring mee ?klachten na de bavalling hoor ik het graaggggggg!

slaap lekker kanjer :D
    en waith natuurlijk ook sorry voor dat gekribbel op je berichte .... :oops:
    voor ons hoplijk een lkrre vruchtbare maand of zwangerschap he ;)

16. Waith

Waith Lid

17 aug 2008
    58
    0
    0
    Doe normaal joh, geeft helemaal niets dat je er zon kletstopic van maakt...
    Ga je gang maakt echt niet uit hoor :)

Moet zeggen, je medische achtergrond is zeker geen pretje zo te lezen.
    En ik kan me voorstellen dat je je dan afvraagd of er iets mis is met je lichaam.
    En idd na ronde 9, gaat de moed je toch een beetje in de schoenen zakken.
    Maar je weet wat ze zeggen de 'aanhouder' wint.

Het heeft misschien even wat tijd nodid, maar op den duur zal het wel lukken toch..
    en mocht je echt er echt niet zeker van zijn, kan je altijd de HA veragen voor een check up... zodat je in ieder geval weet waar je staat.

Maar tis menselijk om al gauw te denken dat er iets mis met je lichaam is zodra het wat langer duurt.... ik zou het zelfde hebben hoor..

iig we gaan uit van het positieve en wie weet hebben we geluk..
    denk dat dat ook wel een beetje er mee te maken heeft.

Succes :)

17. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    maastricht
    whahaha jah vind kletsen wel leuk en jah ben nog jong dus zie wel waneer ik zwanger raak is het volgend jaar egt niet dan ga ik gwn langs de huisarts ken wel blijve stressen maar niet goed voor het gezin al he whhahahaha en bedankt ook voor je steun ! xxxxxjes v ons

18. Waith

Waith Lid

17 aug 2008
    58
    0
    0
    Idd is zeker niet goed voor het gezin.. haha

hebben jullie al een kleintje dan?

zie net dat jullie al een jochie hebben, haha tis nog vroeg in de ochtend en nog niet echt goed wakker...sorry :-D

19. Waith

Waith Lid

17 aug 2008
    58
    0
    0
    Hoelang heeft het trouwens geduurd, dat je van je eerste zwanger was dan?
    wij zijn nu voor onze eerste bezig, en zitten nu in ronde 5!

20. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ik zit in ronde 10, droomde vannacht over en positieve clearblue test,die ik probeerde te verstoppen voor me vriend.
    Maar dat ging niet zo goed, en vanmorgen dacht ik na en dacht shit, heb een clear blue test in huis, en nu durf ik al helemaal niet meer te testn :p

Deel Deze Pagina