Hahha... spannend. heb verleden week ook gedroomd van een positieve test...hebben toen ook getest en deze was negatief... maar zijn er achter gekomen dat onze berekening wat betreft haar cyclus niet helemaal klopt, en aangezien er nog geen ongesteldheid is te zien komt mn droom misschien toch nog wel uit hahaha... zo wel toevallig zijn. iig ben je al overtijd? zoja zou ik als ik jou was echt gaan testen! let us know oke!
nee moet nog 2 dagen, ben wel misseljk iedere keer, en wonder boven wonder rook ik amer nog 3 per dag, is binnen 2 daen verandrd van gemiddeld 25 tot 3. Moet van de huisarts zodra ik positief test direct bellen, zodat eventueel dezelfde dag nog een afspraak kan wordengemaakt om onder begeleiding verder te stoppen. Allemaal erg spannend, zit giga in de stress.
Zo he das echt goed van je... van 25 naar 3 p/d! je bent iig al op de goede weg.... tja tis echt spannend allemaal! wat duidlijkheid zo echt een uitkomst zijn vind je niet... nou iig succes met testen! we duimen voor jullie!
jaaaaaaaah heb een jochie van 4 jaar en 3 maanden was toen 18 geloof ik toen ik zwanger raakte nou ben door de pil heen zwanger geraakt maar komt ook dat ik vaak ziek was in die tijd drjm minder pil werking maaar toen zij de dokter dat ik dan zeer vruchtbaar was nou zie het nog niks te zien whahahahaha en heb wel kans op een tweeling nu 9maanden besig kind had allang geboren kunnen worden whahahahah! en als ik sept zwanger raak ben dan ben ik uitgerekend in de maand waar me eerste zoontje is geboren dus op 28-05-2004 whahaha aleen jaar tal word anders maar zal tog wel niet zo zijn denk dat ik pas volgend jaar zwanger word heelaas maar jah ffe lkrr door klussen is tog lkrr en leuk whahahaha en mijn jochie zit pas in groep 1 dus gaat hele dagen naar school en ik werk maar partime dus mis hem heel erg whahahaha dus hande vrij voor een 2de zeg maar aleen die is de weg kwijt i think hoop wel voor jullie dat het snel mag lukken en niet zo lang als mij duurt ! xxxjjes
zo heej, ben ff aan het bijlezen geslagen (geintje, het valt mee hoor ) mamasabrina wat een verhaal zeg allemachtig! maar mag hopen dat deze ronde raak is waith al meer duidelijkheid? Alecia ik lees aan je onderschrift dat je zwanger bent dus VAN HARTE! En geniet er maar lkkr van! liefs kanjer