Mijn man heeft het via Giel Beelen gehoord...op 3fm! Die wist het op de één of andere manier en je moest de radio zachter zetten als je het niet wilde horen...Hij heeft het dus wel gehoord. Omdat ik vorige week zo zeker van m'n zaak was mocht hij het me vertellen...en ik had gelijk.... Ik hoop stiekem vanavond nog dat het een andere wending krijgt en dat het een grap van Giel was! We zullen het zien vanavond, kan niet wachten! Liefs
Huh...lees nu het stukje van wikipedia en daar staat dus wat anders! (nee, ook ik verklap niks...) Wordt het toch nog spannend voor me!
bij Patrick staat op wikipedia ook het een en ander... zou heel stom zijn als dit uitgelekt is. desondanks ga ik vanavond gewoon lekker kijken!
Ik moet vanavond oppassen, dus ik kijk meestal pas op uitzendiggemist op vrijdag. Hoop dat ik het niet hoor voor die tijd, maar anders is het toch nog leuk om te zien wat de mol allemaal uitgehaald heeft!
Ja, het maakt nu niet meer uit, want beide dingen hebben er gestaan Dat Art de winnaar is en dat Art de Mol is. oehoe...nog eventjes en dan begint het. We zullen zien!!!!!
hihi, ja heel betrouwbaar idd. maarrr de 1e keer klopte het wel: er stond dat ART de winnaar was. Nu staat dat er weer, alleen wat anders verwoord.