Nou geen last van, die van mij vertrekt met 40 gradenkoorts gewoon naar zn werk. Moet wel echt wat gebeuren wil die zielig gaan doen. Ik ben zelf zo goed als nooit ziek maar die 1 x in de zoveel jaar dat ik ziek ben ben ik ook ziek en dan wil ik ook vetroeteld worden, dan zucht ik ook een hoop gesteun en gekreun. Laatste keer dat ik ziek was is geloof ik meer dan 4 jaar geleden.
Hahaha wat een herkenning! Mijn man presteerd het ook altijd om pijntjes veel erger te maken dan het is! Zo kan hij als hij hoofdpijn heeft beweren dat hij migraine heeft, terwijl hij dan gewoon lekker achter de computer zit ofzo! Of als hij een beetje grieperig is, de hele dag op bed liggen tv kijken! Hihi moet er altijd wel om lachen, maar het moet dan geen week duren, want dan zou ik knetter gek worden
Hier nog zo 1 hij is verkouden en wou eigenlijk niet gaan werken ook zat hij heel de tijd ooow auw ooow auw snif snif snotter. Dus ik ging naar boven hij zegt wat ga je doen ik zeg weer tegen hem ik ga naar boven kijken of ik kan slapen voor jij weer met je aanstellerige gedoe mij wakker houd. Vond hij niet leuk dat ik dat zei dus zegt hij weer Nou wacht maar tot je zo ziek bent als ik Ik begin te laggen en zeg ja tuurlijk ik ben volgends mij al een week verkouden maar mij hoor je toch ook niet ik heb hem gisteren er niet meer over gehoord. haha
Mijn man hoor je niet als hij echt ziek is... Is een echte doorzetter, maar soms tot hij erbij neer valt.. Het enige waar hij altijd over zeurt is dat hij dan thuis zit... Laatst hebben ze hem naar huis gestuurd, hij zei 's ochtends Anny ik voel me niet zoals ik moet zijn... Hij was erg loom en ook bleek... ik zeg dan blijf je thuis.. want je kijkt ook niet fris uit... is hij om 7:45 naar z'n werk gegaan... Staat hij om 9 uur weer in huis, en toen leek het alsof hij onder de trein had gelegen.. wat bleek 39,4... trillen van de kou.. Hele poos op bed gelegen, maar dat wou hij niet dus onder een dekbed op de bank!! Kan zeggen die was echt ziek!! Normaal wil hij niet onder een deken ofzo!! En als meneer wel ziek is en zeurt ga ik meestal naar mijn moeder heeft hij rust.. hihi
Oh zo herkenbaar... mijn man heeft een spiertje verrekt en dacht meteen dat hij nekkramp had en vreselijk ziek was... kan meteen niks meer... Ik heb artrose in mijn polsen en een hernia en sta nog steeds het hele huishouden te doen :x
Boeehooeee ik heb zo pijn aan me hoofd booeehooeee wat ben ik zielig!!! weet je wat pas zielig is een bevalling haha
Mijn man is een week van slag geweest na de bevalling van de eerste, ik had een totaal ruptuur die nog niet gehecht was, hij keek, ik zag zijn ogen groter worden en hij zei letterlijk "dat komt nooit meer goed" hahahahaha iedereen lachen behalve ik natuurlijk
Dit staat nu bij mans facebook: Even kijken of ik die rottige griep uit mijn lichaam kan trainen Rottige griep? Hij was gewoon grieperig haha, maaar moet wel zeggen, hij gaat wel altijd werken!
hier ook zon stuk verdriet als ie wat heeft.:x zuchten steunen kreunen, hoofd op tafel leggen, nepkotsen boven de plee met oergeluiden zoals buuuuuuuurp whuuuuuuuuuuuuuuu etc. 80xd zeggen dat zn kop eraf valt , hij zit er altijd nog steeds op. pakken sap zijn niet aan te slepen terwijl ie normaal nooit sap drinkt. eet ineens appels terwijl ie normaal alleen appels eet die in een taart zitten. zit zogenaamd te rillen, is nog te lam dat ie aan zijn ogen kijkt laat staan een glas in de vaatwasser zet. ik probeer ook altijd te vluchten als ie zo is want daar kan ik dus niet tegen en komt er gelijk heibel van en dan ben ik natuurlijk de boze heks en hij zielig klein duimpje. pfffffffffffff
Hihihi, wel grappige verhalen. Met die propjes in zijn neus... hahaha! En van die hoge koorts op Facebook! "Heb meelij, heb meelij!" Gelukkig is mijn vriend niet zo erg. Als hij ziek is, heeft hij ook echt wat. Als hij wat lamlendig is en toch een beetje zielig doet, zeg ik dat hij de "man-flu" heeft en dan begrijpt hij de boodschap en is het wel weer goed haha.
Whahahahaha.. Laatst waren mijn schoonbroertje en een vriendin hier om te kletsen.. Hadden we het op een gegeven moment over de bevalling. Mijn vriend de hele tijd zeggen dat hij het zwaar had die nacht want hij kon natuurlijk niet slapen. Nee en ik dan. Ik denk dat ik het een stuk zwaarder had whaha..
Als die van mij dat op facebook had gezet, zou ik er dus zelf fijntjes een reactie op gestuurd hebben "goh, wist niet dat we 2 thermometers in huis hebben, die van mij gaf daarnet toch echt maar 38,5 aan..." Hier ook wel een piepert in huis verder. Hij zal niet snel thuis blijven van het werk, dat niet, maar als hij thuis is, is hij ook de zieligste persoon op aarde Hij heeft een hekel aan thuis zitten (op een werkdag dan), dus als hij dan toch eens toe moet geven dat hij misschien wel ziek genoeg is om niet te gaan werken, wil hij wel zo snel mogelijk weer terug aan het werk. Nou was hij dus 2 weken terug zo ziek dat werken niet ging (migraine, nek op slot en heeeeeel weinig energie). Was in het weekend begonnen en op dinsdag begon hij erover dat hij wilde proberen om donderdags weer naar het werk te gaan. Toen vroeg ik aan hem of hij dan woensdags even een boodschapje wilde halen voor de donderdag, zodat ik er op donderdag niet zelf uit hoefde met 2 kleintjes. Nou nee, dat was toch wel héél veel gevraagd. Want als hij woensdags naar de winkel zou moeten voor mij (ging echt alleen om wat eten voor de donderdag, dus meer dan een half uurtje had hij dan niet weg hoeven zijn), dan zou hij op zeker niet meer genoeg energie hebben om donderdag naar het werk te gaan... Heb hem maar even duidelijk gemaakt dat als een dag tevoren een half uurtje het huis uit gaan nog te inspannend zou zijn, dat hij het dan rustig kon vergeten om donderdags wel te gaan werken, want dat energieniveau bouwt zich niet zo in een uurtje of 12-16 op van nog niet een half uur iets kunnen doen tot 11 uur bezig kunnen zijn (incl. 3 uur reistijd). Ik snap best dat hij het thuiszitten wel weer gezien had, maar dan hoef je me nog niet met dit soort onzin aan te komen zetten.
Hier iemand die juist nooit klaagd en ziek is maar altijd maar doorgaat! Moet hij over ziekzijn beginnen dan is hij ook echt ziek!
Meneer was strontchagarijnig vanmorgen... toen zoonlief naar de wc ging brulde hij hem de badkamer weer uit, hele huis wakker... grrr (kon nog een uur slapen...) Toen we vanmorgen de deur uitgingen stond zoonlief zijn fiets in de heg en de kinderfietsjes voor de deur zodat ik eerst weer de kinderwagen naar binnen moest duwen... Ow soms kan ie zo ontzettend zielig doen... Er lag weer overal koffie en zijn broodsmeerspullen nog op het aanrecht. Hij blijft nl tot op de laatste minuut onder de douche zitten dus als er dan iets gebeurt dat zijn strakke schema in de war schopt ligt het hele huis overhoop. Zegt ie over de sms: sorry van de zooi maar ik moest vannacht wel 10x mijn neus snuiten... pfff alsof ik dat niet heb gemerkt! Als ie nou vanavond weer als een dood vogeltje op de bank gaat zitten ga ik weg... dan zoekt ie het maar ff uit en ga ik lekker sporten
Dus 10 keer je neus moeten snuiten is een excuus om troep te maken? Wat is dat voor logica? Dat had mijn man moeten flikken, en al helemaal dat hij jullie niets vermoedende kind de badkamer uit brult? Ik vind dat eigenlijk wel een beetje ver gaan voor een verkoudheid.
Hier ook zo'n miepert soms grrrr... Moet zeggen, hij gaat altijd wel naar z'n werk, moet al heel erg zijn voor hij thuisblijft. Maar hij ligt dan de rest van de dag nacht wel als een dood vogeltje op de bank. Dan zeg ik; blijf toch een dagje thuis! Maar nee hoor, het gaat wel.*hoest, steun* En dan kreunt, kucht en steunt hij het HELE weekend...om vervolgens wel weer te gaan werken. Als jij het snapt, snap ik het ook.
nou mijn man kan er ook wat van hoor. toegegeven, als hij thuis blijft is hij ook echt wel te ziek om naar het werk te gaan (hij werkt het liefste 7 dagen in de week). maar als hij thuis is... hij wil yogo hebben. eten wat hij wenst (en dan geen rekening houden met wat ik lust/niet naar binnen gewerkt krijgt nu ik zwanger ben) en ik mag alles doen in huis, behalve (met de honden) naar mijn moeder want ik moet voor hem zorgen... ongeveer een maand geleden was ik na hem ziek. ik kon dus: 8x op eenn dag puppy uitlaten in de kou met koorts, gewoon eten koken, stofzuigen als het even kon, gewoon boodschappen doen... toen had ik wel even zoiets van: "man, man, man toch..." het enige wat ik deed was puppy uitlaten, omdat het moest