hier nog zo een man die zo zielig is ben blij dat hij op bed is gaan liggen zodat ik even rust heb en hier aan de slag kon met het huishouden ben blij als die weer beter is
Ik heb geleerd het te negeren, dat geklaag en gezemel Hij was laatst verkouden (WOW!!!) en had een ietwat stijve nek.. Zat ie daar op de bank, waterige oogjes en z'n hoofd een beetje scheef te houden.... Ik heb alleen gevraagd of ie een paracetamolletje wou, en ben daarna overgegaan op de orde van de dag. Even later was er opeens niks meer aan de hand, alleen nog een verstopte neus... Als ik ziek ben, wordt ik ook echt niet vertroeteld of wat dan ook..
Ben blij dat mijn man geen mietje is als hij ziek is. Hij is nu ook verkouden en zijn holtes raken dicht maar ik hoor hem er niet over. Is gewoon aan het werk.
Als mijn man zo'n 'bui' heeft, pers ik een paar sinaasappeltjes uit en zet een kopje thee, in combi met een paar beschuitjes en vers gesneden fruit. Als hij dat allemaal op weet te eten, trap ik hem uit bed Laatst had ie wel een flinke bronchitis te pakken overigens, toen merkte ik ook duidelijk verschil tussen "ik ben zielig" en "ik ben ziek" !
Verschrikkelijk he die mannen, hier ook zo een mietje als hij eens verkouden is. Pfffffftttttt kan daar ook heel slecht tegen, wordt er altijd heel tegendraads van.