OMG... het is weer zover...

Discussie in 'De lounge' gestart door Napoleon, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    tampon dr in, die vangt meer op:D

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    :$ als de kinderen wakker zijn, eerder niet:x

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hier nog zo een man die zo zielig is :(
    ben blij dat hij op bed is gaan liggen zodat ik even rust heb en hier aan de slag kon met het huishouden
    ben blij als die weer beter is

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik heb geleerd het te negeren, dat geklaag en gezemel :D Hij was laatst verkouden (WOW!!!) en had een ietwat stijve nek.. Zat ie daar op de bank, waterige oogjes en z'n hoofd een beetje scheef te houden....;) Ik heb alleen gevraagd of ie een paracetamolletje wou, en ben daarna overgegaan op de orde van de dag. Even later was er opeens niks meer aan de hand, alleen nog een verstopte neus...:cool:

Als ik ziek ben, wordt ik ook echt niet vertroeteld of wat dan ook..

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ben blij dat mijn man geen mietje is als hij ziek is. Hij is nu ook verkouden en zijn holtes raken dicht maar ik hoor hem er niet over. Is gewoon aan het werk.

6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Als mijn man zo'n 'bui' heeft, pers ik een paar sinaasappeltjes uit en zet een kopje thee, in combi met een paar beschuitjes en vers gesneden fruit. Als hij dat allemaal op weet te eten, trap ik hem uit bed :p

Laatst had ie wel een flinke bronchitis te pakken overigens, toen merkte ik ook duidelijk verschil tussen "ik ben zielig" en "ik ben ziek" ! ;)

7. linde90

linde90 Niet meer actief

Verschrikkelijk he die mannen, hier ook zo een mietje ;) als hij eens verkouden is.
    Pfffffftttttt kan daar ook heel slecht tegen, wordt er altijd heel tegendraads van.

8. linde90

linde90 Niet meer actief

Napoleon, kan je geen matrasje bij een van de kids op de kamer leggen? Heb je even rust....

9. noukie89

noukie89 Niet meer actief

haha ik het;) Ze zijn dan zo zielig

Deel Deze Pagina