Jeetje echt balen zeg, hopelijk kan de rechtsbijstand wat betekenen voor jullie. Ben ook wel benieuwd wat de keuring morgen zegt, wie weet wat er nog meer boven water komt. Laat je niet op je kop zitten en pak hem aan die man!
Ja ik vrees echt voor het ergste. Ik wist dat de verwarming het niet deed ( Dat had hij wel vermeld ) En die zou volgende week gerepareerd worden. Maja wie weet nog wel meer
Ojee. En hij zou in de garage waar je de auto gekocht hebt gemaakt worden? Die man kan je niet op zijn woord geloven. Echt heel erg balen dit hoor, een auto kopen is toch al zo'n rib uit je lijf.
@ ts,ik hoop van harte voor jullie dat het allemaal goed komt....wel balen he,als je met je 1e eigen auto kopen meteen zo belazerd wordt....waar gaat het heen met de mensheid!!
Ooo gelukkig maar, dacht al dat daar dan weinig van terecht ging komen dan. Hoop echt dat het allemaal nog mee gaat vallen, dit is al meer dan genoeg zo he.
Je moet inderdaad even kijken of die garage bij de bovag aangesloten is, dan kan je er misschien nog wel wat mee... Vervelend voor je hoor
@TS maar ik zou ff aangifte doen ofzo ik zal het er niet bij laten zitten in ieder geval....je bent goed gebekt dus zal wel moeten lukken toch?
Volgens mij was deze garage niet bij Bovag aangesloten he,wat ik eerder las in je berichten?? Is er niet via iets na te gaan of er ooit meerdre klachten waren over deze zaak??
De media inschakelen zou ik pas doen wanneer je alles geprobeert hebt. Want kan natuurlijk wel tegen je gebruikt worden.
Damn,dat mooi kl*te zeg......via John vd heuvel?? Oke,tis meteen wel hoog gegrepen,maar het gaat om jullie geld,en jullie veiligheid! Zomaar mensen de straat op sturen met een auto die niet gekeurd is,en dan neem ik aan dat hij bij een ongeval ook niet verzekerd is?? Schandalig zo'n garagehouders,bah wat kan ik daar kwaad om worden!