Hallo Allemaal, Ook ik zal me even voorstellen. Ik ben Kerina, 31 jaar en zwanger van mijn eerste kindje!! Niet helemaal gepland maar absoluut meer dan welkom en ontzettend gewenst. Na van de eerste schrik bijgekomen te zijn, begin ik het nu een beetje te beseffen en kan ik ook blij zijn en genieten. Het is nog heel pril ik weet precies wanneer het verwekt is. Afgelopen vrijdag ontzettende krampen gehad dacht echt ongi te worden. Tegen de Avond nog steeds niks, dit is echt niks voor mij. Als er krampen zijn is het meestal ook binnen 5 min. zover. Vrijdag avond laat na uit eten met m'n vriend toch maar testje gedaan kv. Dikke vette plusje! Hmmm ik prober het morgen ochtend nog een met ochtend urine. Zaterdag ochtend 2e testje en ja hoor... plusje alleen wat lichter deze keer. Nog erg in de schrik hangend afgesproken dat we een CB testje gaan halen. Dit gedaan in de middag test gedaan, en ja hoor zwanger volgens de test 2-3 weken! Klopt precies! Maandag maar even afspraak maken bijde ha (huisarts). En nu het grote geheim nog even bewaren, heb ik normaal gesproken geen moeite mee, maar dit.... Het wordt lastig! Ben al volop op zoek naar een leuk en originele manier on het bekend te maken aan de families. Hebben jullie nog ideeen? Grtjs, Kerina
Dank je wel! Een lang gekoesterde droom die uitkomt! Heb altijd een hele grote kinderwens gehad, maar op de een of andere manier kwam het er niet van, de tijd of de relatie was niet naar. Ook nu weer was de planning eigenlijk iets anders, maar dat doet er nu niet meer toe. Mijn geluk kan niet op! Vraagje: Hoe kan ik zo'n banner toevoegen? grt, Kerina
Mooi dat je nu de rust hebt dat je er heel gelukkig mee bent en het dus niet uitmaakt... Voor de banner zou je op die van mij kunnen klikken om er een te maken, (kan ook op zwangerschapspagina hoor)... En dan aanpassen naar eigen smaak en de stappen opvolgen
Welkom hier en gefeliciteerd! Een banner kun je maken via banners (rechts boven, roze letters) en dan de codekopieren naar je handtekening bij gebruikersinstelling.
Gefeliciteerd!! Wat een schrik even dan hè.. Wij zijn het weekend op die zelfde manier heel geschrokken ongeveer Wij hebben het iig onze ouders dezelfde dag nog verteld door een rompertje en truitje te kopen met "oma s lieveling" en "i love opa". Vonden ze heeeel leuk om te krijgen!
Gefeliciteerd en geniet er maar van! Ik tel ook af naar een volgende zwangerschap ook al is da nog ver weg
wauw gefeliciteerd! Is een van jullie binnenkort jarig? Dan zou je vlaggetjes kunnen ophangen en daar ook echo foto's tussen, of gebak serveren met muisjes