Na een jaar in de mmm met slechts 1x een eisprong zomaar het idee: deze ronde is het raak. Ronde afgebroken ivm overstimulaie maar toch geklust ivm dat positieve gevoel. En dan.. Zwanger! Vandaag eindelijk bevestigd gekregen dat het er 1 is, het op de goede plek zit en mn HCG keurig volgens de normaalcurve stijgt. En ik kan dan ook nu pas echt beseffen dat ik goed zwanger ben ondanks dat ik geen symptomen heb. Zat net filmpjes te kijken over bevruchting, innesteling en groeien van het kindje en als je kijkt wat er allemaal bij komt kijken en dat ik dan al bij mijn 2e eisprong zwanger ben geworden van degene van wie ik superveel houd.. Heb wel even een traantje gelaten. Heerlijk als mijn vriend nu al zijn hand op mijn buik legt en verkondigd dat zijn zoon/dochter sowieso een mooi en leuk kind wordt. Ik kan echt niet wachten tot iedereen het mag weten en het over 8 maanden zover is.
Ik ben nu 8 maanden zwanger en vind het nog steeds bijzonder dat het gelukt is, dus ik snap je gevoel wel! Gefeliciteerd!!! Hou vertrouwen in je lichaam en geniet ervan!