Hoi, Ik had een vraagje over testen van clearblue digital. Ik heb deze namelijk aangeschaft omdat ik verder nog niet zo goed wist wat er allemaal op de markt was. Nu geeft de ovulatietest eigenlijk alleen een ja of een nee aan. Dus je hebt een smiley als er een lhpiek gemeten wordt en een rondje als dat niet zo is. Bij heel veel testen moet je kijken naar het controlestreepje en nu lees ik op het forum veel reacties van vrouwen die spreken over een knalpositieve ovulatietest. Mijn vraag is of iemand weet hoe gevoelig de clearblue is. Geeft de clearblue ook al een smiley als een test met controlestreepje nog maar net positief is of geeft hij alleen een smiley als je met een andere test knalpositief test? Graag hoor ik of iemand dit weet. Alvast bedankt. Groetjes Loes
Hij geeft een als er voldoende lh in je urine zit, het hoeft dus niet perse de piek te zijn (knal positief) ik gebruik ze zelf ook, en ik heb wel altijd een in mijn piek. Ik heb maar 1 positieve test. Sommigen dus wel 2 dagen omdat die nog niet op de piek zaten met de eerste posi test. Succes!! Sorry voor mijn warrige verhaal maar je snapt wel wat ik bedoel toch