OMG!! Ik heb niks om aan te trekken....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marisa78, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marisa78

marisa78 Actief lid

15 aug 2010
    234
    18
    18
    Hoi Hoi...

Ik ben inmiddels dik 10 weken zwanger van mijn derde kindje...en moet eerlijk bekennen dat ik best al een flinke buik heb,normaal heb ik maat 40 maar krijg mijn broeken niet meer dicht, nu komt de zomer eraan en ben al druk aan het denken wat ik moet kopen/bestellen...

Ik zou bijv. graag een short willen met een rekbare band ( zoals de bovenkant van een jongingbroek) wie weet waar je die straks eventueel kan krijgen...en wat dragen jullie in de zomer??
    Legging met een tuniekje of zo....

Graag kleding tips...

Marisa

2. mroos

mroos Niet meer actief

Ik heb vandaag een legging met een lang tuniekje aan, mijn buik groeit ook aardig hard dus broeken zitten niet heel lekker meer.
    Ik ga dus deze zomer voor legging&tuniekje of jurkje met slippers en met iets minder weer een zwangerschapsbroek+shirtje!

Verder heb ik 2 leuke colbertjes die ik 's avonds over mijn jurkje of shirtje heen aantrek, ziet er ook leuk uit.

Op www.hema.nl hebben ze hele basic zwangerschapskleding.. je kunt het ook in de winkel ophalen.

3. marisa78

marisa78 Actief lid

15 aug 2010
    234
    18
    18
    Hoi mroos,

Dus voor jou ook legging & tuniekje...ja ik denk dat ik daar ook veel van zal dragen deze zomer...ga maar eens op de struin voor tuniekjes.. en ik ga zeker even bij de hema kijken had ik nog niet gedaan, zal wel online worden, want de hema hier heeft geen zwangerschapscollectie,tenminste is mij niet opgevallen,ga voor de zekerheid nog maar eens kijken morgen....

Pfff tís wat , die kleren!!

4. mroos

mroos Niet meer actief

In de hema zelf hangt idd nooit veel zwangerschapskleding.. maar je kan het wel bij de winkel laten bezorgen en ophalen:).

Succes in ieder geval!

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hier ook veel leggings met tuniekjes:D

6. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Wikkelrokken zijn in de zomer ook makkelijk:), die kun je zo groot en klein maken als je zelf wilt. Die kun je vaak op de markt wel halen of waar dan ook. Of je maakt ze zelf van een leuk lapje stof.

Gr.
    Carlien

7. MHMW

MHMW Niet meer actief

Jurkjes ! Met dit weer inderdaad een legging eronder, maar met hoogzomer niet.

8. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Ik heb een spijkerharembroek gekocht, deze heeft een elastiekenband. Verder een jurkje met gehaakt/kanten giletje erover en legging tot de knieeen erboven en vandaag lange jurk van de hm aan. De hm heeft nu ook veel van die lange rokken ook met elastiek bij de taille.

9. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    Ik ben tegenwoordig helemaal blij met de gewone jurkjes van de hema. Die zijn allemaal van een rekbare stof. Tja je doet er geen jaren mee, maar gelukkig duurt een zwangerschap ook geen jaren..... haha

HEMA - dames - rokken - jurken - broeken - damesjurk

Voordeel vind ik ook nog dat je voor 20 euro een heel leuk jurkje hebt.

Succes met shoppen.

10. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Ik heb een short bij H&M (Mama) besteld. Ze hebben spijkerstof, zwarte en beige kleurige stof. Zit heerlijk en niet duur!

11. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik draag heel graag leggings, wel de gewone, geen positie. Heb die van vero moda, heb er pas weer een stapel gehaald, lange, driekwart en nog een kortere...erg handig, want kan deze ook gewoon erna weer aan (na zwangerschap)

verder heeft vero moda ook hele fijne stretch shirtjes, ik heb daarvan nog steeds maat s (moet dan dus wel strech zijn en een wat langer modelletje) zit super fijn!ga er nog meer bij halen!
    ook heb ik rokjes, stretch stof van C&a, is ook geen positie maar zit wel heerlijk met een zachte rekbare band, wat niet strak zit, kun je over je buik of onder je buik dragen, zijn maar 4,50 euro en is basiscollectie (kan over legging of gewoon zo).

Heb ook wel positiekleding hoor,maar moet hiervan echt maat s of xs hebben omdat het anders te wijd zit (niet bij mijn buik, want die groeit enorm, maar bij mijn schouders en heupen zit het dan te ruim)

Deel Deze Pagina