Is het normaal met 6 weken al zo buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rooss, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rooss

Rooss Lid

9 nov 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Rooss, 20 apr 2011
    Laatst bewerkt: 20 apr 2011
    Dag dames, dit is mijn 2e zwangerschap en ben nu 6 weken zwanger, maar heb echt al een behoorlijke buik. Mijn vriend zegt ook al jeetje kan dat zo snel al zo grote buik. Zelfs anderen zien al erg goed aan me dat ik zwanger ben... en we willen het zo graag nog stil houden.
    Hebben meerdere dames hier ook al een flinke buik. Snap echt niet dat het nu al zo groot kan zijn.
    Bij de eerste kon je het ook wel vroeg zien, maar dit is wel erg vroeg.
    Ik weet helaas niet hoe ik een foto kan plaatsen, dus als iemand mij dat kan vertellen, kan ik er natuurlijk ook even een foto bij plaatsen, dan zien jullie ook waar ik het over heb.

groetjes

2. MamavanK

MamavanK Bekend lid

25 aug 2010
    526
    81
    28
    #2 MamavanK, 20 apr 2011
    Laatst bewerkt: 20 apr 2011
    Zijn echt je darmen ;) even een toevoeging op mijn eerdere post.. Deze vraag is al 100x voorbij gekomen. Als je de zoekfunctie gebruikt, kun je dit zien.. Daar staan ook vele reacties.

Groetjes

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    voor ik zwanger was had ik ook al zo'n buik, darmen heten dat ;) Heb spastische darmen, dus die zetten regelmatig op, waardoor het ook net zo lijkt.

4. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hey meid,

Dat kan hoor! Ik heb het zelf ook heel erg snel. Kijk maar eens bij 'december buikje 2011'. Daar zijn ook meerdere dames te vinden met al een flinke buik. Het zijn je darmen die flink reageren op alle veranderingen, en omdat het je tweede zwangerschap is weet je lichaam nu al vrij snel wat het moet doen in een zwangerschap. Namelijk: groeien!

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    voor een foto erop te zetten moet je gewoon een bericht maken en dan een stukje naar beneden scrollen.. daar zie je overige opties en net daaronder staat in een paars kopje(net als plaats reactie e.d.)
    Beheer bijlagen daar klik je op en dn kun je er een foto bij zetten...

Hoop dat je eruit komt:)

6. Rooss

Rooss Lid

9 nov 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor jullie reacties!!

Deel Deze Pagina