huh?! @blup verhaal, het is niet zozeer negatief, maar blup ziet in de humoristische topics de humor niet dat is het wat de anderen aanpreekt denk ik..en mij dus ook, een keerjte ergens om lachen kan geen kwaad! @TS, geweldig!!! lig in een deuk hierzo, super!!!! succes met het verdringen van de beelden
Je hebt wel gelijk hoor, het is ook niet netjes om in andermansspullen te neuzen, alleen is deze ruimte echt een dump. Iedereen van de familie gooit er zn spullen neer die ze niet kwijt kunnen en als je iets ziet wat je leuk vind, kun je het ook gewoon pakken. En de albums lagen gewoon naast het stopcontact op een stapel boeken. Ik heb niet overal gezocht van, heeeey waar zouden fotoalbums kunnen liggen. Dat opblazen van dat luchtbed duurde zo lang en dochterlief werd een beetje ongeduldig dus dacht ik; even leuk foto s kijken van baby papa. (dochterlief is helemaal gek van babies op het moment) . Ik heb die foto s ook niet uitgebreid staan te bekijken hoor, want dochterlief zat maar aan mn arm te trekken dat ze de baby op de foto wou zien. Snappie?
Je hoeft jezelf niet te verontschuldigen omdat je door een fotoalbum hebt gebladerd dat in het van de ouders van je echtgenoot ligt hoor. Zou denk ik menigeen gedaan hebben Plus vind het nogal lef hebben van die ouders dat dat album niet ergens diep onder de grond zit verstopt, gewikkeld in tien lagen vuilniszak en omringd met landmijnen. Ik zou als de dood zijn dat iemand zomaar in een ogenschijnlijk onschuldig albumpje zou gaan bladeren alleen om mijn naaktfotos te vinden!
hahahahahah ik lach me dood hier johhhh ik kan me nog herinneren dat mijn schoonpa zei van willen jullie nog een broertje of zusje erbij tegen mijn man hahah en mijn schoonpa is over de 60 toen was ik ook misselijk bij de gedachte hahaaaaaaaaaaah
hahaha helemaal goed dit verhaal dat is wel ff schrikken echter zou ik er niet zo een probleem mee hebben ik vind het eigenlijk zelfs wel iets romantisch hebben je schoonouders zoveel liefde iets stiekems samen gedaan tja het heeft voor mij best een hoog romantisch gehalte
och joh, ik heb mijn schoonmoeder zien klaarkomen... de deur stond op een kier en wij kwamen net thuis van uitgaan... ik was in 1 klap nuchter.... durfde haar de ochtend erna niet aan te kijken, ze heeft het wel nog gevraagd aan manlief waarna ze zelf rood aanliep hahhahahahaha moeten ze die boeken maar niet laten rondslingeren... als ik bij mijn ouders binnenkom en er ligt een fotoalbum open en bloot, blader ik er ook doorheen..... als ze het niet willen moeten ze het maar opruimen....
hihi, pfft zou er ook niet aan moeten denken om mijn schoonouders zo te zien hahaha sterkte met het verwerken van deze beelden
Haha dat je er toch niet aan moet denken dat die mensen nog sex hebben Nee hoor, ik vind het een hele fijne gedachte dat ik door de ooievaar gebracht ben!
haha gadver! helaas zal dat beeld je altijd achtervolgen als je ze ziet.. waren ze toen jonger of is het een recent album
schoonouders schijnen ook mensen te zijn hahah..ik denk dat ik het in mijn broek gedaan had van het lachen
Vind het een beetje overdreven om te zeggen: dan had je maar niet ongevraagd in een album moeten bladeren. Vrienden van mijn ouders hebben een chalet in de Ardennen. Ze verhuren die ook (. Daar liggen heel wat dingen zoals films en fotoalbums vrij in de woonkamer. Ik ga ervan uit dat als je daar fotoalbums laat liggen je wel weet dat er in gebladerd gaat worden en dat je dat allemaal best vind. Nu scheppen die mensen nogal graag op over hun reizen en dat is een van hun manieren om te laten zien van kijk waar wij zijn geweest. Hier gaat het om een boerderij waar de schoonouders niet wonen, dus ik vergelijk het een beetje met dat chalet. Als daar dan een fotoalbum ligt zou ik niet zoiets hebben van 'jeetje ik zit hier ongevraagd in iemands spullen te neuzen'. Dat zou pas zijn als TS in hun woning (waar ze wel wonen) even in de laden kijkt, een album ziet en er zomaar gaat in bladeren. Trouwens @TS succes met het verwerken en haha die reactie van je man
Ach, ik was in het huis van mijn schoonouders aan het zoeken naar mijn vriend zijn paspoort (die moest daar nog ergens liggen, in zijn moeder haar kast vertelde 'ie) en ik kwam ook dingen tegen die ik liever niet had gezien. Schoonmoeder wist dat we deze aan het zoeken waren hoor, maar denk niet dat ze wist dat haar zoon het idee had dat die in haar slaapkamerkast lag. Ik heb zeker 2 jaar lang iedere keer aan deze attributen moeten denken wanneer ik hen zag Maar geloof mij, ooit wordt het minder! Vergeten doe je het helaas nooit. Mijn vriend lag ook helemaal krom van het lachen toen ik hem heel serieus vertelde wat ik gevonden had. Hij kon het eerst niet geloven tot ik voorstelde dat hij zelf maar even een kijkje moest nemen in die kast..
Nou dan valt het bij jou nog mee ; mijn schoonouders hebben hun hele huis volhangen met naaktfoto's, kan je vertellen dat het tijdens een kerstdiner nou niet echt smakelijk is om op een muur vol naakt te kijken...
OMG wat erg ( maar moet stiekem echt heel hard lachen ) @ mm7, naaktfoto`s in de woonkamer? hmm moet je wel heel trots op je lijf zijn denk ik. Liefs