whahahahahahaha.. Ow wat erg.. lag echt in een stuip na het lezen van je openingspost...... mm7 dat lijkt mij ook vreselijk.. hahahaha
Lach maar dames, maar zo grappig is het eigenlijk niet, want ik heb het nog niet eens gehad over de dagen dat er geen ondergoed gedragen wordt. (Zie kort rokje, geen ondergoed ieh!!) Maar goed het is hun levenstijl.... Moet er wel bij zeggen dat hun nog erg jong zijn hoor.... dus niet in de 50 ofzo! Maar kan me dus erg goed inleven in TS... Sommige beelden vergeet je nooooooit meer!
whwhaaaahahahahahaha!!!!! Wat een verhaal! Ik moet er niet aan denken dat mijn schoonouders dit soort albums laten slingeren, Trouwens, mijn ouders ook niet haha! En dan het verhaal van MM7, dat zal even schrikken geweest zijn met de eerste kennismaking!
Whaaaaa ik vind het wel grappig! Nja ik zou ze er mee kloten iniedergeval hahaha. Als ze dat soort foto's maken kunnen ze ook wel tegen een geintje
Ja heel apart he... is soms ook echt niet leuk hoor! Heel genant eigenlijk. Gelukkig was ik voorbereid de 1e ontmoeting, maar tot op de dag van vandaag blijft het genant! Ach ja ieder zn meug probeer ik maar te denken he!
tja ik zou mij er ook niet druk om maken is hun leven toch heb jij niets mee te maken. Ja en dat je dan die foto's hebt gezien, so be it. hahaha daar kan je nu toch niets meer aan veranderen. Ik zou daar zelf echt never druk om maken in iedergeval.
Hahahahahahahahaha! Oh men, ik heb buikpijn nu. Jammer dat mensen niet een Delete knopje in hun geheugen hebben Succes!
nu moet ik weer denken aan hoe ik als 17 jarige puber mijn ouders heb "overlopen"toen zij aan het sexen waren....aaaggggrrr ik ben dat beeld al tijden kwijt en nu....hups neej he..........ahhhhh...BEDANKT
Ha ha ik was even bang dat je echt iets naars had gezien. Ha ha ja je hebt wel vaker dat je ergens achter dingen komt, die je liever niet wilt zien. En als je je schoonouders ziet, zal je er steeds aan moeten denken, misschien schiet je wel een keer in de lach. Wel goed dat je het je man meteen hebt verteld. Het zal wel een keer slijten....succes ermee....