Hallo Allemaal ik heb nu al 2weken last van voorweeen last van me rug,spierpijn gevoel in de benen, ontiegeljke menstruatie gevoel kan helemaal niet slapen ondanks inslapers die ik heb gekregen van de gynaecoloog en zetpillen ben vandaag bij de gynaecoloog geweest voor een groeiecho omdat ons kindje niet groei volgens schema ze hebben me ook getoucheert ik had 1cm ontsluiting maar of dat komt van me vorgezwangerschap of door deze weten ze niet en dat was niet genoeg om me vliezen tebreken trouwens anders hadden ze dat vandaag gedaan omdat me lichaam echt op is door die ontiegelijke pijnen wat ik telkens heb,ze hadden het wel over een veter wat ze eventueel in kunnen brengen maar de kans op een kz was dan groter zeiden ze nu heb ik ook thuismonitoren elkedag komt een zuster van het ziekenhuis aan huis voor een ctg ik zal eventueel met haar ook kunnen overleggen of zei me gynaecoloog wil opbellen dat ik toch de veter wil of ik moet wachten tot volgendeweek dinsdag dan heb ik weer een echo mijn vraag is eigelijk heeft iemand hier ervaring mee met dit soort dingen en wat hebben jullie gedaan dit is me 2de zwangerschap maar heb bij me eerst niet zulke pijnen gehad Groetjes Maria
Heb hier geen ervaringen mee. Maar wilde je toch even sterkte wensen. Lijkt me erg zwaar zo. Vooral omdat je er al eentje hebt rond lopen. Hopelijk dient de kleine zich binnenkort spontaan aan. Sterkte!
Jeetje zeg, wat moet dit zwaar voor je zijn! Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik wil je heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes wensen met de laatste loodjes!
hallo allemaal wou even zeggen dat we vandaag in het ziekenhuis zijn geweest de zuster die altijd langs komt smorgens had me bloeddruk opgemeten en die was veelste hoog,we moesten direckt naar het ziekenhuis eenmaal daar was me bloeddruk weer normaal :S en de bloedonderzoek en urine waren ook goed nagekeken op zwangerschapvergifteging en blaasonsteking heb nu ook eindelijk met me eigen gyn kunnen praten en die heeft nu ook zoiets van die kan niet langer vrijdag moet ik weer komen dan gaat hij me toucheren kijken of er vorderingen zijn en als dat zo is gaan ze me zaterdagsmorgens inleiden en als er niks is gebeurt gaat die met ons overleggen hoe en wat verder ben heel benieuwt of er al wat meer is gebeurt met me baarmoeder hoop het echt maargoed ga maar uit dat er weer niks is Groetjes Maria