Shalalie Shalala

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Sisa, May 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Thanks Plurkie :D
    Nu wil ik het weten ook: wie kijkt er vanavond naar Sieneke en wat zijn haar kansen denken jullie??

2. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,215
    0
    0
    ik niet hahaha vind het wel zo'n &^%$E# nummer hhahahha

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Ik kijk niet. Maar misschien dat we met zo'n vreselijk nummer eindelijk eens verder komen dan de min zeshonderste plaats...

4. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,827
    881
    113
    Noord Holland
    uiteraard kijk ik weer trouw. afgelopen dinsdag ook gekeken en ik verwacht niet dat onze sieneke door gaat naar de finale. al had ik haar kansen dinsdag groter geschat als ze die dag zou mogen aantreden.;)

5. Miepsien

Miepsien Lid

May 21, 2010
    27
    0
    0
    noord-holland
    Persoonlijk denk ik ook niet dat ze doorgaat, zou wel heel jammer voor Nederland zijn natuurlijk!

Ik ga wel kijken , zaterdags ook!

Het liedje blijft wel enorm in je hoofd zitten ( maar ik vind het persoonlijk eerder irritant dan leuk, en vrees dat er meerdere zo over denken.

Ik ben benieuwd.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

:D:D:D:D lolbroek:p. maarre ik denk dat ik wel kijk:p vind er gin hol aan maar gewoon een avondje slappe humor is toch wel leuk!:D
    oh en haar kans...... ik denk 10de. wat zijn de prijzen?:p

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik kijk niet, en ik hoop ook niet dat ze doorgaat.
    Wat verschrikkelijk slecht zeg, dat Eurovisie Songfestival. Zum kotsen.

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Amen!

9. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    De prijzen? Daar ga ik eens over nadenken... vanavond :p

10. adi

adi Niet meer actief

Waarom vind je het slecht?

Ik heb geen idee of ze doorgaat of niet, hangt van de 'trend' dit jaar. Elk jaar proberen de meeste landen de winnaar van vorig jaar te immiteren, dus dit jaar verwacht ik veel rock-balades, en liedjes alla België. Zij springt dan misschien uit met haar vrolijk liedje, en het enige goede aan het nummer vind ik dat ze het in Nederlands zingt!
    Ik vind het inmiddels zo absurd geworden dat op een EURO-songfestival 90% van die Amerikaanse popdeuntjes worden gezongen, terwijl volgens mij toch maar 2 landen in Europa zijn waar Engels de officiele taal is.

11. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Nee ik kijk niet, en het maakt me ook niet veel uit of ze doorgaat of niet.
    Kost alleen maar geld en winnen zullen we toch nooit van die oostblok landen

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wacht in spanning af of ik door ga voor de stofzuiger:p

13. adi

adi Niet meer actief

Volgens mij word het dit jaar toch echt in Oslo gehouden.

14. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Met zo'n liedje winnen we natuurlijk nooit :D

Begrijp me niet verkeerd, bij ons blijft het vrolijke deuntje wel hangen maar ik denk dat andere landen echt gaan denken "wat is dit?!".

Ik bespaar me de plaatsvervangende gene en ga dus echt niet kijken vanavond :p

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Lijkt wel een grapje.... Ik vind het echt drie keer niets.

16. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,829
    3,353
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Klopt ;) maar er doen nog steeds veel oost-blok landen mee, die allemaal op elkaar stemmen....

Ik kijk niet, er komt vast wat beters... (house en the mentalist geloof ik) . Misschien zap ik er wel even langs in de reclame....

17. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Ik keek vroeger altijd. 't Was echt zo'n happening.. Mocht je laat opblijven en ook punten geven aan de liedjes...
    Kwamen er allerlei malle talen voorbij en zo, prachtig vond ik 't.

Maar sinds er zoveel landen meedoen dat er halve finales moeten zijn en dergelijke is voor mij de lol er echt af.

Klopt. Vind ik persoonlijk veel leuker. :D

18. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Zal het helaas moet missen....maar niet heus :p
    Ik ben vanavond aan het werk.

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Ik vind t echt een rete irritant nummer, maar van de week viel me op. Toen hier een draaiorgel onder het raam stond te draaien (elfsteden tocht) was Faith aan het huilen (smorgensvroeg) en het deuntje van dat nummer komt ervoor en ze was stil. Nummer afgelopen Faith huilen haha..

Weet nog niet of ik ga kijken, er is altijd een heel heibel. En ik vind sommige landen dan echt slecht, en die gaan juist door..

We zien het wel

20. Miza

Miza Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,801
    1
    0
    Ik wil het wel even zien.
    Vind het liedje zelf niet zo, maar mijn dochter van bijna 3 jaar vind het geweldig. Ze word helemaal gek als ze het liedje hoort.
    Ga het optreden van Sieneke dan ook maar even opnemen voor haar, haha.

Voor Sieneke hoop ik dat ze de finale haalt na alle kritiek die ze gekregen heeft, maar of het gaat gebeuren? Geen idee, denk het eigenlijk niet.

Share This Page